Ga naar inhoud

Nero Burning Rom - meerdere VideoTS bestanden


handsup26

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje. Ik probeer een dvd´tje te branden met verschillende mapjes die elk VideoTS bestanden bevattten.

Als ik de mapjes echter kopieer naar het brandscherm in Nero Burning Rom krijg ik de volgende foutmelding:

Deze map bevat al een bestand met naam ".......". Het lukt ook niet om de BUP bestanden etc van naam te veranderen en dan te branden.

Weet iemand hoe ik dit probleem het best kan oplossen? Ik heb niet veel verstand van computers, dus graag op een makkelijke manier! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje. Ik probeer een dvd´tje te branden met verschillende mapjes die elk VideoTS bestanden bevattten.

Indien je enkel een dvd wil branden waarop de mappen met de videobestanden erin dient als gegevensschijf kan je die branden met Nero.

Ook een video schijf is mogelijk via Nero, maar we zouden eerst moeten weten wat je juist wil bereiken met dat branden.

En met welke methode brand je die schijf, dus via welke functie?

Als ik de mapjes echter kopieer naar het brandscherm in Nero Burning Rom krijg ik de volgende foutmelding:

Deze map bevat al een bestand met naam ".......".

Iedere map moet een andere naam hebben.

correct:

map 1

map 2

Fout:

map

map

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.