Ga naar inhoud

Problemen met muziekmappen


Custard

Aanbevolen berichten

Hoi

Kan er iemand mij helpen met het volgende? Ik liet Winamp scannen terwijl ik mp3's aan het taggen was. Nu plotseling doet 1 bepaalde map heel raar. Het duuuuuuuuurt heeeeeel lang eer ik ze geopend krijg en ik kan er niets maar mee aanvangen. Ik heb dus direct Winamp gesloten en via taakbeheer de processen winamp, mp3tag, internet explorer en win verkenner beëindigd. Toch gaat deze muziekmap bijna zelfs niet open...

Wat heb ik fout gedaan?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer zeker nog na een herstart... ik probeer nu al een tijdje die map te verwijderen maar het lukt me niet. Ben al een definitieve verwijderaar aan het zoeken op het net om die map alsnog van de pc te krijgen....

Ik denk ook dat ze beschadigd zijn. 3 mp3's zijn telkens de boosdoener maar wat ik dan niet goed snap is dat als ik die map wil openen dat het telkens zo lang duurt eer ze open is (ik tel ongeveer een 3 tal minuten).

aangepast door Custard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar kan ik dus de overgebleven bestanden van die muziekmap niet verwijderen. Telkens een foutmelding. Weet jij wat ik kan gebruiken om deze te kunnen verwijderen? Of wat ik kan doen via de pc om dit te bereiken? (Ik heb nl. HardWipe juist geprobeerd en niets nada noppes niente)

Misschien ben ik wat pretentieus maar mijn muziek is mijn leven en als ik problemen ermee begin te krijgen begint me dat fel te irriteren. Ik ben verzot op muziek :embarassed:

Is er een goede tool of programma dat muziek kan detecteren op beschadiging? Of kan maken?

En misschien een betere simpelere player?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.