Ga naar inhoud

Vingerafdruk


gau

Aanbevolen berichten

ik heb nog maar pas een nieuwe laptop gekocht (hp 15 j190nb). Deze laptop beschikt over een vingerafdruk lezer, waarmee ik mij normaal zou moeten kunnen aanmelden. Ik heb mijn vingerafdrukken al ingevoegd, maar hij geeft mij telkens de boodschap dat "vingerafdruk is uitgeschakeld". Ik vind nergens waar je dit kan inschakelen.

Ook las ik op de site van HP dat er via het programma "Hp SimplePass" kan gewerkt worden, maar telkens als ik dat programma probeer te runnen dan krijg ik een foutboodschap: "Een verwijzing is geretourneerd door de server".

Iemand die mij kan helpen om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ gau,

:welkom: op PCH!

Ik heb mijn vingerafdrukken al ingevoegd, maar hij geeft mij telkens de boodschap dat "vingerafdruk is uitgeschakeld". Ik vind nergens waar je dit kan inschakelen.

Ook las ik op de site van HP dat er via het programma "Hp SimplePass" kan gewerkt worden, maar telkens als ik dat programma probeer te runnen dan krijg ik een foutboodschap: "Een verwijzing is geretourneerd door de server".

Zelf gebruik ik geen W8 & vingerafdruk, neem de stappen bij deze link nog eens goed door, wellicht biedt die link een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.