Ga naar inhoud

Win.MovieMaker 6.0


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik kan alleen videoclipsen in AVI importeren in MovieMaker .Video.Clipsen in Mp4 lukt niet.

Ik krijg een fout bericht: Could not be Imported

Klasse is niet Geregistreerd..

Ik gebruik ; Win.7 ultimate en Explorer 10 en Win.MovieMaker 6.0

Wat moet ik nu doen???

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik hoor, maar het gaat erom dat ik eerst gewoon Mp4 videos in MovieMaker kon Importeren en nu dus niet meer.Er moet iets aan de instelling gebeuren alleen wet ik niet hoe.

@ Ramon,

MP4 eerst converteren naar een ander bestand (avi of wmv), bijvoorbeeld met Leawo Free MP4 Converter

Ongetwijfeld zijn er nog andere freeware.

Of met een betaald progamma AVS Video Converter

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ramon,

Dat is ook de reden dat ik voorstel om het avi-bestand eerst te converteren naar avi- of wmv-bestand.

post-41531-1417705709,0996_thumb.jpg

En onderstaande begrijp ik eigenlijk niet: Bericht #3

Ja dat snap ik hoor, maar het gaat erom dat ik eerst gewoon Mp4 videos in MovieMaker kon Importeren en nu dus niet meer. Er moet iets aan de instelling gebeuren alleen wet ik niet hoe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik gebruik Win.7 Ultimate en Win.MovieMaker 6.0 in 2010 geinstalleerd. Ik kon eerst wel Mp4 videos in dit programma importeren maar nu gaat dat niet meer

Ik kan nu alleen videos in AVI importeren. Ik wil niet al mijn videos naar avi omzetten. Ik heb" Restore All defaults" al aan geklikt maar dat helpt ook niet.

Op de windows site lees ik dit :

MPEG‑4-videobestanden die AAC-audio bevatten, worden ondersteund als je Movie Maker gebruikt op een computer met Windows 7.

Wie kan mij hierbij helpen.???

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.