Ga naar inhoud

You Tube


elvee

Aanbevolen berichten

Beste,

Eerst zeggen dat ik nieuw ben op het forum.

Sinds enkele weken zijn er storingen bij de weergave van filmpjes op You Tube. Soms is er beeld en klank, maar meestal geen van beide.

In dit laatste geval verschijnt de melding "an error occurred, please try again later. Learn more".

Er zijn ook storingen in de weergave van filmpjes in de rubriek "videonieuws" van Seniorennet (wel beeld maar geen klank).

Wil iemand mij advies geven om dit op te lossen ?

Ter informatie : ik werk met Windows 8/64 bit - Internet Explorer 10 - Windows Defender.

Met vriendelijke groeten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me op dat je in bericht #1 vermeld dat je (nog) met Internet Explorer 10 werkt: heb je een specifieke reden om niet te upgraden naar Internet Explorer 11 of is je PC niet up-to-date en ontbreken er misschien nog tal van noodzakelijke updates ? ... niet enkel de Windows updates dus, maar werk je ook met de laatste versie van Flash Player ? ... :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Mijn laptop is zo ingesteld dat de noodzakelijke en de belangrijke updates automatisch worden geïnstalleerd. Voor de optionele updates krijg ik vooraf een bericht. Een upgrade naar IE 11 is nog niet gebeurd, en heb ik ook nog niet voorgesteld gekregen. Ik denk dus dat dit niet echt noodzakelijk is.

Wat Flash Player betreft, het is versie 14 waar ik mee werk (recente update).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Ik heb in internetopties de pop-up blokkering uitgeschakeld, en nu worden de filmpjes wel weergegeven, met beeld en geluid. Ik hoop dat het zo blijft.

Bedankt voor de hulp !

Ik heb te vroeg victorie gekraaid. Het fenomeen doet zich terug voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist Malwarebytes Anti-Malware doen scannen, en die heeft 1 bedreiging gevonden : "PUP.Optional Reg Clean Pro", en heb die verwijderd. Na nieuwe scan niets meer gevonden.

Nu werkt You Tube terug normaal. Ik begin te denken dat mijn laptop betoverd is ... of nu niet meer ?

Nog vergeten zeggen dat ik ook met CCleaner werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een upgrade naar IE 11 is nog niet gebeurd, en heb ik ook nog niet voorgesteld gekregen. Ik denk dus dat dit niet echt noodzakelijk is.

Internet Explorer is de meest brakke browser, dus als je er al mee wil werken is het gebruiken van die laatste versie echt wel een noodzaak.

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot mijn spijt moet ik meedelen dat ik niet meer kan volgen. Ik ben een senior, en niet bedreven met computertechnologie. Het gaat mijn petje te boven. Ik ga een computerdokter raadplegen, denk ik.

De helpers wens ik te bedanken voor de gedane moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.