Ga naar inhoud

bestanden weg na verwijderen office


Kurtt

Aanbevolen berichten

Mijn vriend had een probleem met Office Starter 2010. Hij kreeg van die oranje symbolen voor een word-document, en dan weer een ander...

Zoals deze mensen:

vertrouwde office icoontjes opeens oranje?! - Computer Idee Forum

My saved documents are no longer the W icons but orange icons that I - Microsoft Community

De tip was om een update, Microsoft Office, te verwijderen , die verkeerdelijk door microsoft zelf werd geînstalleerd

Nu dachten we, als die update verwijderd is, is alles opgelost, maar spijtig genoeg is er in een mapje dat op het bureaublad stond, enkele excel bestanden verdwenen.

Kan het verwijderen van die update dat als gevolg hebben? Zie 2 linken bovenaan.

Wat raad ik hem aan? Systeemherstel? Hij heeft geen virussen, want getest met malwarebytes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deïnstallatie van office laat bij mijn weten en ervaring altijd de data ongemoeid. en dat zou zeker gelden voor data op een andere dan de door office gebruikte standaardlocatie.

is het zeker dat het om een mapje gaat, en niet een snelkoppeling?

is er al in alle mappen gezocht op naam van een van die bestanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.