Ga naar inhoud

Download Microsoft office wil niet startien


CelineL

Aanbevolen berichten

Ik downloadde een Microsoft Office-pakket voor studenten recent via de site van Academicdownload. De bestanden staan ondertussen wel op mijn computer, maar de installatie wil niet starten. Wanneer ik, zoals de instructies mij vertellen, op 'setup' klik, wordt er een tabblad geopend met een lijst codes. De installatie blijft echter uit. Wat kan ik hier aan doen? Ik voeg een afbeelding bij met de codes, zo wordt het probleem misschien duidelijker.post-50686-1417706016,998_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie heb je gedownload?

Kan je eens een prinscreen maken van het gedownload bestand en dat in je volgend bericht plaatsen.

Onderstaande vond ik alvast terug op de site van Academic Download.

Bron: Academic Download - FAQ

Ik heb problemen bij het downloaden van Microsoft Software. Wat moet ik doen?

Allereerst moet je al de beschikbare bestanden op de website downloaden. Je kiest 'opslaan' in plaats van 'uitvoeren' en je duidt de locatie aan waar je de bestanden wil opslaan. Dit kan bijvoorbeeld het bureaublad zijn of een apart aangemaakte map.

Wanneer je deze bestanden allemaal hebt opgeslagen, dubbelklik je op het eerste bestand (bv.: Windows7Ultimate-NL-32bit.1.exe of Office2010ProfessionalPlusNL.1.exe).

De bestanden worden automatisch samengesteld tot een ISO bestand. Na de procedure zal je dit ISO bestand terugvinden op dezelfde locatie waar de andere bestanden opgeslagen werden. Dit ISO bestand kan je op een DVD branden of je kan het bestand ook uitpakken met WinRar.

Heb je WinRar nog niet? Download en installeer WinRar gratis via Introductie - Winrar Van zodra het geïnstalleerd is, klik je met je rechtermuisknop op het ISO bestand. Kies voor Openen met --> WinRar --> Kies voor 'uitpakken' of 'extract' om het ISO bestand uit te pakken.

Van zodra dit gebeurd is, kan je de installatie van de software starten: ga naar de map waar je de bestanden hebt uitgepakt en klik op SETUP.exe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste foto is het volledige bestandenpakket. In elke aparte map bevinden zich dan nog ongeveer 4 bestandjes (foto 2). Ik denk dat ik verder heb gedaan wat de site van Academicdownload voorschrijft maar ik weet niet goed of het bestand automatisch omgezet is geweest in een ISO-bestand...

post-50686-1417706017,284_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Oh en ik had eerst de 32bit-versie gedownload maar toen die niet bleek te werken heb ik ook de 64bit-versie gedownload. Ik heb bij beiden hetzelfde probleem...

post-50686-1417706017,2468_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had gelijk! Office is intussen geïnstalleerd, maar verschijnt wel nergens op mijn bureaublad nu. Ik weet dat ik nog een licentiesleutel moet ingeven maar vind Office nu nergens terug. Nochtans staat het al op mijn computer want als ik naar configuratiescherm ga en bij "Programma's" kijk, staat hij er wel tussen. Heb mijn computer ook al eens opnieuw opgestart maar dat verandert precies niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.