Ga naar inhoud

mailviewer


harekas

Aanbevolen berichten

ik heb windows 8.1/windows 2007

Ik heb 2 mailprogramma s er op gezet

-outlook

-thunderbird

Allebei lopen ze vast en outlook blijft de mail hangen en verstuurd het dan ongelimiteerd tot dat ik door de ontvanger er op wordt geattendeerd.

Niet zo leuk en heb een tip gekregen om de mail te archiveren en met mailviewer dan te openen als ik het nodig heb.

Welke mailviewer kan ik t beste downloaden zonder nare virussen er ook bij te krijgen?

En hoe archiveer ik dit?

Dank je wel alvast voor de genomen moeite,

Mooi dag,

Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, Ik heb idd Windows 8.1 als besturingsysteem/Ik heb office voor thuisgebruik en zelfstandige 269 euro eind december gekocht. Door uiteindelijk de ellende dat outlook elke keer vast loopt outlook 2007 er op gezet en thunderbird maar het loopt nog steeds vast. Ik heb outlook 2013 gedeinstalleerd en hoopte dat 2007 het wel zou doen.

Ik vermoed dat het door de hoeveelheid mail komt en hoorde iets ovre mailviewer en archiveren maar ik weet niet hoe dit werkt.

Ik krijg btw geen foutmelding maar het loopt vast en beindig het dan met taakbeheer en start het dan weer op.

De mail is al verzonden maar blijft hem toch versturen door dat hij bij de postvak uit blijft.

met ongelimiteerd bedoelde ik dat als ik de mailbox niet even offline zet en in postvak uit de desbetreffende mail niet verwijdermaar blijft sturen naar de ontvanger....

Daar kreeg ik weer een telefoontje van of ik het ajb wilde stopzetten.

Ik hoop dat ik wat beter heb verwoord.

Dank je wel alvast en mooie dag,

Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

outlook blijft de mail hangen en verstuurd het dan ongelimiteerd tot dat ik door de ontvanger er op wordt geattendeerd.

De mail is al verzonden maar blijft hem toch versturen door dat hij bij de postvak uit blijft.

Hoe groot is die e-mail die je wil versturen, en met een bijlage?

Via welk account werk je, kpn of gmail of......?

Heb je al eens gekeken in je webmail of daar veel e-mails aanwezig zijn.

Verwijder alle mail in je webmail die je niet meer nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, het is vaak tussen de 1 en 5 mb. Ik verstuur via outlook. Als ik via internet inlog in mijn gmailaccount dan doet het probleem zich nimmer voor. Ik werk alleen heel graag met een outlook of soortgelijks omdat dit prettig werkt.

Ja daar zitten veel mail bij maar omdat het zakelijke mails zijn vindt ik het belangrijk deze te bewaren en wilde om die reden over gaan met achiveren en dan mailviewer te gebruiken als ik mail weer wil inlezen.

Ik verwijder altijd alle mail die er niet toe doet. Alleen op dit moment werkt de synchronisatie van het verwijderen ook niet. De mail die ik verwijder staat er daarna nog steeds in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat het zakelijke mails zijn vindt ik het belangrijk deze te bewaren en wilde om die reden over gaan met achiveren en dan mailviewer te gebruiken als ik mail weer wil inlezen.

Ik verwijder altijd alle mail die er niet toe doet.

.

Hoe je outlook gegevens bestand kan verkleinen lees je in deze link.

Maar waarom kies je er niet voor om die belangrijke e-mails in een andere map op je harde schijf of extern medium te bewaren.

Je kan via opslaan als je berichten opslaan waar je wil, je kan ze bewaren in Outlookberichtindeling.

Dubbelklik je dan op een e-mail wordt die gewoon geopend met Outlook.

De e-mails kan je dan verwijderen in Outlook zelf waardoor daar de bestandsgrootte aanzienlijk verkleint.

Maar omdat je ook e-mails verstuurt met nogal grote bijlagen moet je eens controleren of je antivirusprogramma voor die problemen zorgt zodat je e-mails in je postvak uit blijven staan en verstuurt blijven worden.

Die instelling in het antivirusprogramma omtrent e-mails noemt meestal iets als time- out.

Je kan als test proberen een e-mail die je normaal niet verstuurd krijgt te versturen met je antivirus uitgeschakeld.

Erna direct terug inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Clarkie,

Ik ben even bezig geweest met jouw advies en heb alles uitgevoerd echter bleef het zelfde probleem houden met outlook. Ik ben er achter dat door IMAP ik het niet kan archiveren met een mailviewer later nog kan inkijken. Dat opslaan doe ik ook al met de outlookberichtenindeling maar het werkt makkelijker vanuit je outlook op de mail te zoeken en dan dit door te sturen, vandaar. Het virusprogramma is niet het probleem maar waarschijnlijk mijn internetverbinding. Ik heb tussen de 2 en 8 mb en ik mag al blij zijn met 3 mb. De kast staat 2,3 km van ons huis en iedereen hier op het industrieterreintje gebruikt hoofdzakelijk isdn op een paar uitzonderingen na die met glasvezel werken. Ik ben nu bezig of ik hier kabel kan krijgen en hoop dat het dit het oplost,

Dank je wel voor de goede adviezen, mooie avond, Groetjes Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.