Ga naar inhoud

Microsoft OL emaiL sluiten


ward

Aanbevolen berichten

Dag Ward,

Je bedoelt dus of je je Outlook e-mail adres kan verwijderen of ... ?

Eenmaal je je e-mailadres verwijdert hebt, ben je alles kwijt natuurlijk. Hetzelfde, identieke e-mailadres zal je wellicht niet kunnen aanmaken met een ander e-mailadres programma.

Het is de bedoeling het huidige programma te sluiten (microsoft OL) en dan met dezelfde login en ww bv. op Hotmail live te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of je reeds kan inloggen met je huidige E-mail adres bij Windows Live Mail.

Outlook sluiten is niet zomaar Outlook verwijderen. Hier kan je wel lezen hoe je bijvoorbeeld Outlook van je PC gooit maar je e-mail adres blijft wel bestaan. Maar als je "alles" zou willen verwijderen, dan verwijder je ook e-mail adres, en als ik je goed begrijp is dat dus niet de bedoeling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom je Outlook zou moeten verwijderen.

Begrijp zelfs niet wat er bedoelt wordt met sluiten? Een programma afsluiten doe je via het kruisje rechts boven je venster in Outlook.

Wat bedoel je trouwens met OL?

Je kan perfect meerdere E-mailprogramma's met het zelfde account erin op je computer staan hebben en ze naast elkaar gebruiken.

Wat NIET zomaar kan is de accountgegevens van je ene account gebruiken op een andere account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom je Outlook zou moeten verwijderen.

Begrijp zelfs niet wat er bedoelt wordt met sluiten? Een programma afsluiten doe je via het kruisje rechts boven je venster in Outlook.

Wat bedoel je trouwens met OL?

Je kan perfect meerdere E-mailprogramma's met het zelfde account erin op je computer staan hebben en ze naast elkaar gebruiken.

Wat NIET zomaar kan is de accountgegevens van je ene account gebruiken op een andere account.

Oulook wil ik "sluiten, verwijderen," omdat ik een ander e-mail programma (hotmail) zou willen gebruiken en al de mails die er nu binnenkomen op microsoft outlook, zouden teruggestuurd worden (hoofdzakelijk reklame)

Met OL bedoel ik dus 'OUTLOOK'.

Het is echter niet totaal hetzelfde e-mailadres dat ik zou gebruiken, bij hotmail moet er natuurlijk o.a. "live" gebruikt worden in het adres, daar ben ik dus nu pas achter gekomen. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook verwijderen kan je via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen-> Microsoft Office.

Kies natuurlijk enkel Outlook om te verwijderen.

Maar zoals reeds eerder vermeld zou ik het gewoon laten staan, je kan gewoon het huidige account in Outlook verwijderen zonder Outlook zelf te verwijderen.

Je kan er namelijk ook accounts van andere providers in gebruiken.

Trouwens wel account gebruik je nu? En wil je dat in de toekomst niet meer gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dat wat ik bedoel, niet het programma geheel verwijderen, maar het buiten dienst zetten ervan en zodat er geen mails meer

kunnen binnenkomen.

Zolang je Outlook niet opent ontvang je ook geen e-mails.

Indien je het toch account wil verwijderen in Outlook ga je er naar accountinstellingen om het te verwijderen.

Weet je niet waar het te vinden geef dan door welke versie van Office je gebruikt.

Hoe wil je bedoelen voor welk account ik nu gebruik? Is dat m'n e-mail adres dat je bedoeld?

Gaat het om een Telenet, Skynet, Gmail,....... account en wil je dat dus in de toekomst niet meer gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.