Ga naar inhoud

te groot Word doc opent niet meer


debiemy

Aanbevolen berichten

Ik maakte onbewust een te groot Word doc met veel foto's. Het document is correct afgesloten maar geeft bij het opnieuw openen een foutmelding: het kan niet meer kan geopend worden omwille van te groot. Hoe kan ik de inhoud recupereren? Ik zette de doc al om naar een zip en opende en delete de mediabestanden. Het terugomzetten naar een doc lukt wel maar ook dan is het doc niet te openen. Ik gebruik de mac versie van word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

debiemy,

waar ik ook nog aan dacht: zelf werk ik niet met Word maar wel met Wordperfect en die krijgt Worddokumenten ook open.

Indien je geen oplossing zou vinden EN het bestand is geen privébestand, dan mag je het mij toesturen (eventueel uploaden en link doorgeven via pb) en wil ik het proberen te openen in WP - al zeg ik er al maar dadelijk bij dat ik ook serieus betwijfel of die het open zou krijgen - maar nooit geschoten is altijd mis hé?

enfin, bekijk het maar eens, het is geen must hé.

maar lees eerst dit eens (als je het nog niet tegenkwam): daar is het 'solved' : Klik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.