Ga naar inhoud

Acer Bio-Protection vingerafdruklezer


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben bezig met een computer teschonen. Ik heb een probleem. De computer heeft namelijk een fingerprint(Acer). Vanmiddag met de eigenaar van de pc bezig geweest. Nu wil ik vanavonder nog meer aan doen. Echter heeft de PC een Swipe fingerprint en kan ik eralleen iets mee doen als de eigenaar er bij is. Weet jij hoe ik dat kanoplossen? Ik heb wel het programma via configuratiescherm kunnen verwijderen.Maar als ik de computer opstart, dan kan ik niet in de pc komen. Alleen als deeigenaar er bij is.

Groet,

Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

De computer heeft namelijk een fingerprint(Acer). Vanmiddag met de eigenaar van de pc bezig geweest. en kan ik eralleen iets mee doen als de eigenaar er bij is.

Het lijkt me meer dan logisch dat je dan even contact op neemt met de eigenaar om een passende oplossing te bespreken. Zo kan de eigenaar bijvoorbeeld die beveiliging opheffen zodat jij kan verder werken aan de PC

Ik hoop ook dat je eerst toestemming van de eigenaar gevraagd hebt alvorens de software te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.