Ga naar inhoud

Adobe CS3 verwijderen


Emperor

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden Adobe CS3 trachten te installeren. Installatie mislukte omdat ik nu windows7 gebruik.

Probeerde de installatie te annuleren, maar dat lukte niet.

Ook via configuratiescherm -> software verwijderen, lukt het niet.

Ik kan Adobe CS3 wel in de lijst zien staan, maar er gebeurt niets als ik verwijderen kies.

Bij elke opstart van Windows7, en elk Office-programma dat ik opstart, komt er automatisch een poging van Adobe om een plug-in te installeren. Hij zoekt de installatieschijf (die niet aanwezig is op dat moment, omdat de installatie toch niet lukt), en ik moet die installatie steeds annuleren (of afbreken), maar dat kost veel tijd en geheugen, want office-programma hangt daardoor effe vast vooraleer op te starten...

Kan iemand mij helpen?

Grtz,

Emperor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met de CS Cleaner Tool.

Het programma staat onderaan de website (bij "Downloads")

Het zip bestand nemen en uitpakken en het programma CS Cleaner tool installeren) :

Adobe - Adobe Creative Suite Cleaner Tool

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en unzip Killbox naar je bureaublad.

In het veld "Full Path of File to Delete" kopieer en plak je het volgende:

C:\Program Files (x86)\Adobe

Klik op de knop: Delete on Reboot

Klik op de knop: single file

Klik daarna op de rode cirkel met het wit kruisje erin.

Killbox zal zeggen dat deze file zal verwijderd worden on reboot.. vraagt om nu te rebooten. Klik YES.

Je PC zal nu herstarten.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.