Ga naar inhoud

De Sims 3 productcode


Mr Red

Aanbevolen berichten

Betreft productcode probleem:

Ben niet echt een pc gamer maar games als the sims speel je nu eenmaal beter op pc, dus de sims 3 eens van iemand overgekocht om eens uit te proberen.

Blijkt nu dat ik eerst een Origin account moet openen (ok,gebeurd) en vervolgens een productcode moet ingeven die bij het game zit.

Wanneer ik dit doe krijg ik de melding dat deze al in gebruik is met als gevolg dat ik het game niet verder kan installeren ...

Dat de code al gebruikt geweest is, is nogal logis aangezien ik de 2de eigenaar ben zeg maar. Maar ik voer deze toch in op een ander (mijn) user account, dus waarom krijg ik dan die foutmelding ?

Iemand een oplossing hiervoor ? Of kan deze code slechts 1x gebruikt worden en dus maar op 1 pc geïnstalleerd worden ?

Alvast bedankt.

aangepast door Mr Red
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de installatie word ik eerst verplicht om me aan te melden bij Origin en dan daar de code in te voeren. De vorige gebruiker zal dit ook moeten doen hebben en dus is het logisch dat ik een melding krijg dat de productcode al in gebruik is.

Maar ik dacht dat wanneer de code op een andere account wordt ingevoerd die weer bruikbaar is ... blijkbaar niet dus...

Zijn er dan geen ongebruikte codes te vinden die ik kan gebruiken ? Ok, domme vraag waarschijnlijk maar waarom vind je dan zoveel verkopers terug op ebay enz die zulke games te koop aan bieden wanneer de koper er niets mee kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

link doorgenomen, mooi is dat ...

Ik denk dat ik het bij men consolegames ga houden, veel minder gedoe.

Volgens mij moeten er wel van die ongebruikte codes te vinden zijn, maar ik vermoed dat dit hier niet mag gepost worden. ( via pm mag altijd ;) )

Toch bedankt voor de hulp en mag hier gesloten worden dan.

aangepast door Mr Red
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.