Ga naar inhoud

downloaden van gekochte software


Wim Heres

Aanbevolen berichten

Al vele uren geprobeerd om mijn betaalde versie van Photoshop Elements 12 opnieuw te downloaden. Deze staat geregistreerd in mijn Adobe account. Echter de link " uw product downloaden" ontbreekt op de betreffende pagina.

Toch wil ik dit programma op mijn nieuwe systeem.

De chat-hulp of de zeer moeilijk te verstane Engels-Aziatische hulp leiden steeds niet tot resultaat. Allerlei moeilijk te volgen sessies welke steeds zijn gericht op browserwijzigingen brengen geen oplossing.

Gewoon de website voorzien van de link " uw product downloaden" , zoals het altijd was en moet zijn, krijg ik niet bij de juiste mensen.

Adobe Nederland is niet te bereiken. Wat zou u doen? Uiteindelijk het programma maar op disc aanschaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een proefversie welke een beperkte tijd zal werken. Mijn gekochte producten staan keurig in mijn Adobe account geregistreerd en horen bij aanklikken te starten met de download. Dat is de deal bij aankoop.

"product downloaden" is de nu ontbrekende link en is m.i. de fout bij deze Adobe pagina. De chat-hulp in het Engels moest mijn scherm zien om te geloven dat deze link er niet is. Toen hij zag dat in het Nederlands was

werd de chat afgebroken met de mededeling: I can't read this!

De telefonische hulplijn is nauwelijks of niet te bereiken en niet te verstaan. Hoe kom ik bij de juiste persoon van Adobe die deze link weer zichtbaar kan maken? Ik zou het niet weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, met deze link was ik al een aantal uren bezig. Heb nog eens alle mogelijke opties doorgelopen, alles via 3 verschillende browsers (Explorer 11, Firefox en Chrome) uitgeprobeerd, uitschakeling van pop-up filters, van firewall, van antivirus,

echter zonder resultaat. De laatste stap is denk ik nog eens verbinding te maken met de tel. hulplijn, maar daar moet je gewoon tegenop zien want het gehanteerde Engels is meestal niet te verstaan. Weer door al deze procedures.

Oké. Het zal wel een aanschaf van de cd worden. € 79.00. De downloadversie was vorig jaar € 49.50. Daar valt overheen te komen.

Zover bedankt voor uw meedenken! Groet Wim Heres

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-48305-1417705715,6969_thumb.jpg

Hier het knipsel van de inlogpagina. Officieel toegang tot 3 programma's zoals u ziet. Tot voor kort werkte dat. Nu een nieuwe computer en kennelijk ontbreekt er software om de Akamai Download Manager te laten starten.

Wat een geweldige inzet om mij deze handelingen te kunnen laten doen! Vriendelijke groet, Wim Heres

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een proefversie een complete versie?

Ik ga dit wel proberen ook al krijg ik dit weekeinde nog 2x een expert bij het probleem.

Ook lees ik van mensen via het internet met hetzelfde probleem reacties als: Akamai Download Manager kan niet starten bij het ontbreken of ten dele ontbreken van ActiveX of Java bv. Tja, zoek het maar eens uit.

Bedankt voor het meedenken! Wim H.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.