Ga naar inhoud

Geluidsdriver bij Windows 7


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb zojuist mijn Windows7 helemaal hernieuwd geïnstalleerd, omdat ik hoe langer hoe meer vertraging op mijn pc gekregen had, en da's echt niet leuk als je zwaardere programs wil laten werken, zoals mijn Flighht Simulator.

Ik gebruikte totnutoe steeds de Realtek AC97 driver, en ik wou die nu weer downloaden om dan te installeren.

Maar ik geraak daar niet meer aan uit.

Telkens ik files wil downloaden krijg ik eerst en vooral een hoop brol gedownload die ik niet wil, maar de driver die ik wou downloaden zit er meestal niet bij, tenzij na herhaalde malen klikken om dan telkens stiekem ongewilde software te moeten installeren.

Waar vind ik nog een site waar ik software kan downloaden, zoals die AC97 software, netjes, clean zonder al die overbodige spullen daarbij, alleen dat wat ik zoek, de drivers voor mijn geluidskaart????

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

We!....

Nu bleek dat mijn geluidsboxen stuk zijn gegaan, of de elektroniek die erachter zit zonder dat ik een reden ken. Toen alles opnieuw geïnstalleerd was kreeg ik er geen geluid meer uit.

Ik heb nieuwe geluidsboxen besteld en die komen begin volgende week beschikbaar. Ik zal dan zien of alles in orde is. Ik zal het zeker laten weten!

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Goeie morgen!

Ik heb zojuist mijn splinternieuwe boxen äangesloten op mijn pC, de Realtek drivers geïnstalleerd, maar...

Ik hoor niets. En er is geen uitleg bij die software ( en zeer grote exe-file, 122Mb ) zodat ik eigenlijk niet weet wat ik zou kunnen fout gedaan hebben of vergeten ben te doen....

De software heeft blijkbaar eerst iets verwijderd van mijn pc, heropgestart, en dan de drivers geïnstallerd, denk ik, en weer heropgestart, maar geen teken van enig geluid....

Kan U me een hint geven?

GRoeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Sorry hoor! Maar nu vind ik hier tussen een aantal andere CD's, deels oude zaken, nog één CD die bij mijn PC hoorde, en de titel van de CD is "Intel Express Installer". Ik ga daarop eens kijken wat er allemaal in zit, en daar zit onder andere een sound driver in van Realtek, namelijk Realtek_6257, met volledige setup.

Ik vraag me af: zou ik nu niet beter die uitgebreide versie die u me opgaf vervagen door wat ik op die CD vind?

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.