Ga naar inhoud

Google adwords


ameya

Aanbevolen berichten

Kan mij iemand helpen?

We hebben gemerkt dat Google adwords op ons afschrift van mijn partners Mastercard staat. We hebben geen account aangemaakt of met Google adwords contact gehad. Toch is er 500 euro van onze rekening gehaald door hen!

Verwijderen we nu best onze google account? Maar hoe doe je dit veilig? Je moet o.a aankruisen dat je begrijpt dat de kosten van nog openstaande financiële transacties nog zullen geïnd worden. Dit wil ik echt niet aankruisen want ze halen dus al geld van onze rekening!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het veilig om met Google adwords zelf contact op te nemen? Ik vertrouw ze niet omdat ze blijkbaar een klantnummer aangemaakt hebben voor mijn man terwijl die helemaal niks heeft aangevraagd?

Ik lees op het net ook van een vrouw, die was wel lid, maar kreeg ook foutieve facturen van google adwords uit Ierland.

Gaan zij hun fout zomaar toegeven en welke gegevens kan ik hun telefonisch doorgeven? Toch niet dat fake klantennummer?

Sorry voor al mijn vragen maar ik maak me heel erg bezorgd dat ze nog gaan proberen geld te stelen. Het is wel al in onderzoek bij de kredietkaartmaatschappij en de betrokken mastercard werd geblokkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kredietkaartmaatschappij is zogezegd een onderzoek aan het doen? De bank zegt dat we misschien het geld terugkrijgen en zo ja wordt er 150 euro vanaf gehouden? Kunnen ze zomaar zoveel geld afhouden terwijl een mastercard toch verzekerd is voor online aankopen? (de onze toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.