Ga naar inhoud

google toolbar


sonny11

Aanbevolen berichten

Ik ben mijn google toolbar kwijt op mijn laptop en heb al van alles geprobeerd om het terug te krijgen maar het lukt me niet, de google toolbar blijft uitgeschakelt en vind het niet om die terug in te schakelen.

Ik heb het al aan mijn zoon gevraagd die goed van de pc en zijn problemen op de hoogte is en zelfs hij vind het niet. Heb het al aan een lesgeefster van de de school op de Henleykaai gevraagd die les geeft over alles van de pc en ook zij vind het niet. Het wil maar niet inschakelen, doe ik iets verkeerd?

Op mijn vaste pc heb ik die wel nog staan en in die toolbar staat vertalen en dat zou ik dus terug op mijn laptop willen, maar spijtig genoeg vind dit niemand.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

sonny11

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het nog eens nagevraagd aan mijn zoon en ik heb win xp met internetExplorer 6.0 of hoger.

Wat je me stuurde heb ik al allemaal gedaan, niets helpt.

Volgens mijn zoon is google toolbar geinstaleerd, maar is hij alleen niet te zien, er zou iets moeten misgegaan zijn in het instaleren van windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus geen w7 maar xp. toch wel met sp3 (kan je zien bij configuratiescherm-systeem-tabblad algemeen)? en staat automatisch updaten aan?

google toolbar al eens gedeïnstalleerd (via configuratiescherm-software) en daarna de pc herstart, en evt opnieuw die toolbar geïnstalleerd?

wat soms ook helpt: ga inconfiguratiescherm naar internetopties, tabbald geavanceerd, en klik op de knop opnieuw instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.