Ga naar inhoud

hoe geraak ik op mijn hotmails


pascalevdk

Aanbevolen berichten

beste aan iedereen

een vraagje

ik kan niet meer op mijn Hotmail,krijg steeds te lezen dat ik gehackt zou zijn heb al vele keren geprobeert met ne code te vragen,die ontvang ik dus nie ook nie met een nep mail adres

dan al hondere keren heel die lijst ingevuld en terwijl ik alles kan beantwoorden zelfs mijn geheime vraag,lukt het me nog nie,wat kan ik in godsnaam nog doen,ik heb belangrijke mails ontvangen

en zou die eigenlijk dringend moeten lezen

bedankt al op voorhand voor de hulp ik hopelijk mag ontvangen

groetjes aan iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je via de normale weg - vragenlijst, e.d. - geen reactie krijgt van Hotmail, zit je met een probleem. Ofwel hebben ze vastgesteld dat je account op een niet-legale wijze is gebruikt, ofwel zijn de antwoorden op de vragenlijst niet voldoende om je Hotmail-account terug te heropenen. Voor dit herstellen van je account, ben je volledig afhankelijk van Microsoft ... een omweg om dit in gang te zetten is er eigenlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ pascale,

Als aanvulling op de reactie van Kape neem eens deze link rustig door.

ik kan niet meer op mijn Hotmail,krijg steeds te lezen dat ik gehackt zou zijn heb al vele keren geprobeert met ne code te vragen,die ontvang ik dus nie ook nie met een nep mail adres

Als u aan het onderhandelen bent met Microsoft gebruikt géén en nooit een nep e-mailadres!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.