Ga naar inhoud

Kan niet opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw en niet zo ervaren met de pc maar ik heb Ares gedownload maar kan hem niet openen en als ik dingen in het Engels moet lezen , dan ben ik helemaal een leek waant Engels heb ik nooit geleerd maar laat ik vertellen hoe ik bij jullie terecht ben gekomen.

Ik wilde een cd opnemen met muziek van Henk Benard maar ik had geen download programma dus heb ik op Google gezocht en ben bij Ares uit gekomen. Ik heb daar het geld dat ik moest betalen, over gemaakt en toen kon ik het programma downloaden . Maar verdere dan dat ben ik niet gekomen want ik kan klikken op de pictogram zoveel ik wil maar er gebeurt niet. Toen ben ik een beetje door gaan lezen en zie staan dat ik Windows 8 heb maar dat moet Windows 8.1 zijn en ik ben een berichtje tegen gekomen dat het programma niet compatibel zou zijn en ook dat kreeg ik niet opgelost, vandaar dat ik jullie om hulp vraag en ik heb m'n eigen dus geregistreerd en dat is wel allemaal goed gegaan. Hopelijk kunt u helpen dit probleem op te lossen, vast heel er bedankt en ik wacht uw antwoord af. Groeten van Johannes 69

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Johannes 69,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Je topic werd verplaatst naar Andere software, zo blijft het forum overzichtelijk.

Downloaden van muziek is een schending van de wetgeving op het copyright, neem ook eens de forumregels door.

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Op dit topic moeten we dus helaas een slotje plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.