Ga naar inhoud

kleuren van prints


sers

Aanbevolen berichten

hallo allemaal.

Ik heb al jaren een HP Deskjet F4210 en had een Dell met XP.

Het werkte allemaal redelijk tot goed.

Ik heb nu een nieuwe desktop met Windows 8.1 erop.

Ik heb op de HP site gekeken en het complete instalatieprogramma gedownloaded en geinstaleerd.

De printer doet zijn werkl

Als ik een doc. bestand of een email bericht uitprint is er niets aan de hand. Maar als ik een foto uitprint dan krijg ik een blauwe print. Zelfs als ik een zwart wit foto uitprint.

Via het programma van HP kan ik niet zien of er voldoende inkt in de cartridges zit. (ik denk het haast wel omdat ik email wel gewoon in de juiste kleuren kan printen) ik gebruik zg "we care" cartridges (niet van HP).

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt voor uw antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst eens of het reinigen van je patronen en pinter, zie handleiding van je printer, het probleem oplost.

Verder zal je niet kunnen controleren of je patronen leeg zijn omdat je niet de originele patronen gebruikt vrees ik.

Best koop je originele patronen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie

Ik heb idd de printer en de cartridges door de printer laten reinigen.

Het vervelende van het e.e.a. is dat je relatief erg veel geld kwijt ben aan nieuwe originele cartridges.

Ik zag vandaag een HP scanner-printer bij het Kruisvat voor euro 49,== terwijl nieuwe originele cartridges iets tegen de euro 30 kosten.

Ik zou graag het volgende willen weten. Als ik deze pagina afdruk zie ik op de afdruk bv niet het grijs van de kop.

de rode balken met daar in vandaag, 13:57 en Vandaag 19:36 is niet volledig rood maar alleen maar rood omlijnt. Het geel en blauwe petje en de rode sleutel ios allemaal goed

Hoe schat u de kans in dat het aan de cartridges/patronen ligt?

- - - Updated - - -

in additie>> Als u de kans redelijk in schat dat het aan de patronen ligt ga ik voor nieuwe patronen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens in je handleiding of er de mogelijkheid is om een testpagina af te drukken, normaal wel.

Wat levert dat op?

Dat het enkel aan de inktpatronen ligt is niet zeker maar........ je gebruikt namaakpatronen.

Kan zijn dat de inkt niet van goede kwaliteit was en daardoor printproblemen optreden of dat een bepaalde kleur ongeveer op is en dat weet je pas als je een nieuw patroon plaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.