Ga naar inhoud

Laptop sluit vensters automatisch


kevvin18

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik word er helemaal stapelgek van.

Mijn laptop sluit automatisch internet en vensters van mappen en/of programma's als er bepaalde woorden voorkomen in dat venster of programma.

Bijvoorbeeld: Met het spelen van een spel, moet ik in een map genaamd : R.oaming zijn. Zonder het puntje tussen de R en de o, anders sluit hij dit venster ook:argh:. Als ik dit woord intyp in google, sluit hij de venster, als map, sluit hij de venster, in een programma, sluit hij weer het venster. Ook t.aakbeheer kan ik niet openen. Vensters of programma's met dit woord sluit hij automatisch af. Het is echt heel erg vaag. Alsof mij laptop niet wil dat ik hier mee werk of in zit.

Ook als ik het beschermprogramma Mcafee wil downloaden doet hij het niet. Er is, op een of andere manier, een woord betrokken bij het programma mcafee waardoor alles weer automatisch sluit.

AUB help mij! Ik ben ten einde raad naar zelf onderzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kevvin18,

:welkom: op PCH!,

Om uit te sluiten dat virus / malware de oorzaak is van het probleem voer onderstaande uit:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.


  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kevvin18,

Welk besturingsysteem heeft de laptop?

Wat heeft u uitgevoerd /gewijzigd vóór dit probleem ontstaan?

Ik zal een virus/malware vragen om naar dit topic te kijken.

Mijn laptop draait op Windows 8.1. Een vriend, die werkzaam is bij de Mediamarkt, heeft er een SSD kaart ingebouwd. Dit heeft hij gedaan toen mijn laptop net nieuw was. Dus problemen voor de SSD kaart heb ik niet kunnen waarnemen.

Maar zou het door de SSD kaart uberhaupt kunnen liggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kevvin18,

Mijn laptop draait op Windows 8.1. Een vriend, die werkzaam is bij de Mediamarkt, heeft er een SSD kaart ingebouwd. Dit heeft hij gedaan toen mijn laptop net nieuw was. Dus problemen voor de SSD kaart heb ik niet kunnen waarnemen.

Maar zou het door de SSD kaart uberhaupt kunnen liggen ?

Als ik goed begrijp voordat de SSD kaart is ingebouwd heeft u géén probleem.

Dan zou het best kunnen, als het probleem ontstaan na het inbouwen van de SSD kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kevvin18,

Als ik goed begrijp voordat de SSD kaart is ingebouwd heeft u géén probleem.

Dan zou het best kunnen, als het probleem ontstaan na het inbouwen van de SSD kaart.

Zoals ik het vertelde in mijn vorige reactie, heeft u dat 'goed' begrepen.

Zijn er misschien andere waarbij die probleem heeft voorgedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.