Ga naar inhoud

nero 12


Atka

Aanbevolen berichten

Ik wil een Backup maken van mijn systeem met Nero 12 Live Backup maar als ik regelaar op On zet krijg ik steeds de onderstaande melding. Hoe moet ik dat oplossen.

Modbreak: Atka, welkom op PCH - maar blijkbaar heb je iets fout gedaan bij het plaatsen van het plaatje want ik verwijderde even die 'onbegrijpelijke computertaal' - misschien kan je het nog eens proberen?

groeten, Passer, moderator

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een Backup maken van mijn systeem met Nero 12 Live Backup maar als ik regelaar op On zet krijg ik steeds de onderstaande melding. Hoe moet ik dat oplossen.

Modbreak: Atka, welkom op PCH - maar blijkbaar heb je iets fout gedaan bij het plaatsen van het plaatje want ik verwijderde even die 'onbegrijpelijke computertaal' - misschien kan je het nog eens proberen?

groeten, Passer, moderator

Hoe je een printscreen kan plaatsen in je volgend bericht lees je hier (klik erop).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een Backup maken van mijn systeem met Nero 12 Live Backup maar als ik regelaar op On zet krijg ik steeds de onderstaande melding. Hoe moet ik dat oplossen.

Modbreak: Atka, welkom op PCH - maar blijkbaar heb je iets fout gedaan bij het plaatsen van het plaatje want ik verwijderde even die 'onbegrijpelijke computertaal' - misschien kan je het nog eens proberen?

groeten, Passer, moderator

Sorry ik dacht dat ik de printscreen rechtstreeks kon invoegen. Toen het berichtje geplaatst was zag ik dat het niet juist was. Ik probeer het opnieuw met een bijlage.post-49795-1417705885,8075_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Atka, 't is mij ook een raadsel, ik ken het programma trouwens niet, maar gezien blijkbaar niemand je vraag kan oplossen doe ik maar een poging: 'k zou het programma gewoon uninstallen (via configuratiescherm of - beter nog - via het programma Revo Uninstaller (freeware, google er even op) )

en het dan opnieuw installeren. Soms helpt zo iets.

ps: toch nog enkele vraagjes:

- is het een afzonderlijk programma of onderdeel van Nero .. ?

- heeft het gewerkt en geeft het plots deze (fout) melding ? >>> zo ja: dan is het terugzetten van een herstelpunt mogelijk ook de oplossing

- als het alleen maar dient om backups te maken, dan zijn er alternatieven: freeware programma's die hetzelfde doen - je probleem is dan niet opgelost, maar mogelijk wel omzeild...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Atka, 't is mij ook een raadsel, ik ken het programma trouwens niet, maar gezien blijkbaar niemand je vraag kan oplossen doe ik maar een poging: 'k zou het programma gewoon uninstallen (via configuratiescherm of - beter nog - via het programma Revo Uninstaller (freeware, google er even op) )

en het dan opnieuw installeren. Soms helpt zo iets.

ps: toch nog enkele vraagjes:

- is het een afzonderlijk programma of onderdeel van Nero .. ?

- heeft het gewerkt en geeft het plots deze (fout) melding ? >>> zo ja: dan is het terugzetten van een herstelpunt mogelijk ook de oplossing

- als het alleen maar dient om backups te maken, dan zijn er alternatieven: freeware programma's die hetzelfde doen - je probleem is dan niet opgelost, maar mogelijk wel omzeild...

Beste, bedankt voor de reactie. Het probleem is nog niet opgelost maar ik zal, zoals u voorstelt, het prg eens verwijderen en terug installeren. Ik gebruikte vroeger Revo Uninstaller, nu gebruik ik Uninstaller van Ashampoo welke ik aangekocht heb. Ik weet niet of u deze Uninstaller kent en/of u ervaring hebt met de software van Ashampoo want die hebben ook een backup prg.

Het backupprg is een onderdeel van Nero 12, alle onderdelen werken goed. Een backup maken van bestanden lukt ook enkel de LiveBackup lukt niet en ik vind op de webside van Nero geen hulp. Welk freeware programma zou u mij aanraden om backups te maken. Liefst in het nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je alleen van je eigen bestanden een backup maken of wil je ook van je systeemschijf af en toe een backup maken?

Ik zou graag beiden willen doen. ik heb pas een nieuwe laptop met windows 8.1 en wil om te beginnen een bacup van mijn heel systeem voor in geval van nood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor je systeembackup kan je Easeaus free gebruiken (*)(ze hebben ook een betaalde versie zal je merken)

en voor je bestanden te backuppen kan je dat ook gebruiken of je kan ook gewoon je bestanden naar een andere schijf gaan kopiëren en hiervoor een (ook weer free) progje als Syncback gebruiken om ze nadien te synchroniseren. Het is het progje even gewoon worden, maar eenmaal je de knepen ervan kent, moet ge gewoon in het progje op het gepaste knopje drukken en het progje regelt zichzelf.

Zelf heb ik Easeus in gebruik voor systeembackuppen en gebruik om de zoveel tijd Syncback om mijn bestanden dubbel te hebben. En ik ben over beide tevreden.

(*) maak zowel de system backup als je backups van je bestanden op een ANDER medium: dus NIET op dezelfde schijf of op een andere partite op die schijf, maar op een tweede schijf, dvd, stick,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.