Ga naar inhoud

Paragon: hoe maak ik een opstartschijf?


Passer

Aanbevolen berichten

Clarkie,

dank je voor al je linken, maar 'k zit vast: op die laatste pdf staat dat je die recover media builder moet downloaden, er staat zelfs een link bij - alleen, als ik er inlog vind ik er nergens een downloadknop van...

ik kom dan uiteindelijk terecht op http://www.paragon-software.com/landing-pages/bmb/ ('k weet niet of je die kan openen zonder in te loggen) en daar kan ik een paar pdf's downloaden, maar waar je die media builder zelf moet gaan halen: 'k vind het niet.

'k Heb een nieuw systeem en dacht met Paragon goed af te zijn, maar het lijkt me stilaan een moeilijk prog...

Ken je eenvoudiger freeware kloonprogramma's ? (ik gebruikte al lang Drive IMage, maar dat is van het begin van de xp tijd en zal nu wel niet meer werken op een 8 ... - spijtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie: mijn zorgen zijn van de baan: Easeus lostte alles op: gebruiksvriendelijk en snel : op 10 minuten had ik zowel een opstartschijf als een kloon aangemaakt (dit laatste duurt nu met mijn nieuw systeem 5 minuten waar Drive Image er nog 20/25 voor nodig had - mja: het 'ding' was ook nog van 2002... Maar het bewees me toch veel dienst !

dank je hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.