Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik bedoelde eigenlijk vooral (mijn uitleg was niet zo schitterend ;-)) het volgende:

Ik print de pdf-file af, onderteken hem en als ik hem dan opnieuw inscan wordt dat een jpg-file.

Maar is het ook mogelijk om er terug een pdf-file van te maken?

Gewoon extensie veranderen lukt alleszins niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dan dat jij bij je scanprogramma moet gaan zoeken naar een soort 'opslaan als' of 'exporteren als/naar' en daar dan voor pdf kiezen.

'k Ken je programma niet dus moet ik even algemeen gaan antwoorden.

Wat nog een mogelijkheid is: het online laten converteren naar pdf: googel op "jpg to pdf" of ga direct naar de eerste site die ik erbij vond: Convert JPG to PDF for free - JPG to PDF online converter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je even het merk en type van je scanner (3-in-1 printer misschien?) hier plaatst, kunnen we misschien even op zoek gaan hoe je nu in PDF moet scannen!

Je kunt met de meeste scanners namelijk op twee manieren scannen:

1. op de scanner drukken op de knop 'scan'

2. via software de scan starten en opslaan

Ik denk dat het alleen mogelijk is om te scannen naar een PDF als je het via optie 2 doet (via software scannen). Je kunt dan vaak aangeven in welk formaat er gescand moet worden: png, jpg, pdf, tiff, gif, etc.

Ik denk dat vanuit de meeste scanners niet vanuit de scanner zelf in PDF gescand kan worden.

Maar laat even weten wat voor merk scanner je hebt, dan kunnen we voor je op zoek (misschien staat het wel in de standaard handleiding die meegestuurd is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Canon MP160. En ja, is gelukt via 2de optie van de post hierboven ;-)

Ik heb in het begin enkel maar de keuze uit kleurafbeelding, zwartwit doc,...

Maar daarna, bij het opslaan, heb ik wel de kans het als pdf-doc op te slaan...

Had ik over het hoofd gezien :hmmmm:

Alvast bedankt voor de snelle reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.