Ga naar inhoud

pinnacle studio 9


glaasje70

Aanbevolen berichten

hoi ik heb software van de pinnacle studio 9 .nou wilde ik deze installeren op windows 8 en ik doe de cd rom erin en het begint de setup

dat gaat bijna goed tot het eind dan blijft hij hangen bij een dll bestand en gaat niet meer verder met installeren dus heb ik een tijdje gewacht maar op een gegeven moment heb ik de installatie maar gestopt

en de software van mijn computer verwijderd ,maar als ik de pc opstart krijg ik een melding of ik een ppe 115 wil installeren opde hardeschijf doe ik niet maar elke keer krijg ik die melding ,ik denk dat er iets

is blijven hangen ,maar hoe krijg ik dat weg en kan ik uberhaupt de pinnacle studio9 die eigenlijk geschikt is voor windowsxp

graag wilde ik weten of iemand een oplossing weet

met grrob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag glaasje70,

welkom op PC-Helpforum.be.

Het antwoord is hier vrij kort en eenvoudig: Pinnacle Studio versie 9 is helaas NIET compatibel met Windows 8, zie deze link.

Wat betreft de melding die je momenteel krijgt: zet eens een herstelpunt terug en kies een tijdstip van voor de eerste poging tot installatie van Pinnacle.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een herstelpunt gedaan en het is gelukt het is weer in orde alleen heb ik het iets anders gedaan want wat je zei rechtermuisknop werkt niet maar als je op het pijltje gaat staan kom je op alle programmas en apps en kan je via configuratie scherm wel het herstelpunt zoals je beschreef en dan gaat het goed het duurt wel 5minuten maar dan is die weer ok

bedankt voor de tip

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, als ik je goed begrijp is alles weer in orde en ben je voldoende geïnformeerd ? ... :hmmmm:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.