Ga naar inhoud

The sims 3 installeren


Aanbevolen berichten

Ok; help.

Ik wil al een tijdje graag The Sims 3 spelen op de pc, en besloot dus om deze te downloaden, uiteraard zonder ervoor te betalen.

Ik heb een torrent gedownload, en uitgepakt in een map genaamd 'the sims 3' waar ik ook sims3setup.exe vond en welke in aanklikte waardoor het spel begon te installeren.

er werd gevraagd naar een verificatiecode dewelke ik heb ingevoerd (via internet gevonden), en dan installeert die verder. Uiteindelijk is hij geïnstalleerd, hij vraagt of ik één of andere ea toepassing wil downloaden, aangezien die belangrijk zou zijn om patches te downloaden ofzoiets, maar ik klik op 'nee' omdat ik ergens las dat als je dit doet, 'ze' kunnen zien dat het een gepirate versie is ofzoiets.

dus alles lijkt prima te zijn verlopen maar wanneer ik wil spelen krijg ik volgende melding

'

Disc Authentication Failure

No game disc found! please insert the Sims 3 game disc before proceeding'

Na vele uren opzoekwerk kwam ik eruit dat je hiervoor een 'crack' nodig hebt, maar waar vind ik dat ding, en hoe installeer ik het? Kan iemand me helpen?

Ik weet niet of het belangrijk is maar ik gebruik windows XP

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste anneliesverhoeven,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van illegale software en vragen over cracks is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Clarkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.