Ga naar inhoud

Skype berichten laden niet


FlorianB

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al een tijdje het zeer vervelende probleem dat mijn Skype ca. 10 minuten na het opstarten al begint vast te lopen, en dan heb ik het over mijn chatberichten.

Ik kan normaal chatten met een persoon, tot op een bepaald moment alles zeer traag gaat, en ik geen berichten meer binnenkrijg van de chatpartner, ook versturen lukt niet meer. Ik kan wel nog gewoon Naar mijn profiel, instellingen, andere gesprekken gaan etc. Maar niets meer verzenden of ontvangen. Dit verandert ook niet meer tot ik Skype opnieuw heropstart. Ik heb een zeer goed werkend internet, een Windows 7 computer, die naar behoren functioneert (nog geen problemen mee gehad op vlak van Skype of programma's), en ik heb Skype versie 6.14.0.104 . Ik heb al meermaals Skype verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dan is het probleem voor een uurtje of ietsje langer opgelost. Nu zijn mijn vragen: Ligt het aan mijn Skype Account, aan Skype zelf of aan mijn computer? En wat kan ik er aan doen?

Indien jullie nog info nodig hebben laat het weten!

Alvast bedankt

Florian

aangepast door FlorianB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Florian,

Misschien eerst eens controleren of malware aan de basis van je problemen ligt.

Voer onderstaande uit:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

@Clarkie wil je topic zeker niet besmeuren hoor!

@Florian gebruik je soms Skype via je hotmail nu outlook?want dit geeft al eens problemen spreek van ondervinding

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is behoorlijk wat rommel te vinden op de PC :dong:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {3ad798d0-4642-4c55-bc14-cfe7dd19e0d1};c
 {dc4a8395-7bea-47fb-89cb-34aef53c19b2};c
 C:\Program Files (x86)\Messenger_Plus_BE;fs
 {872b5b88-9db5-4310-bdd0-ac189557e5f5};c
 {6DB5C3C9-CFD6-259E-4126-BC84C60E5634};c
 C:\ProgramData\NewSaver;fs
 {F70CF963-A244-3551-B441-0C5D1DBE8F61};c
 C:\ProgramData\SaveLots;fs
 Browser companion helper;s
 C:\Program Files (x86)\BrowserCompanion;fs
 PlusService;s
 C:\Program Files (x86)\Yuna Software;fs
 SweetIM;s
 C:\Program Files (x86)\SweetIM;fs
 MessengerPlusForSkypeService;s
 Del286206376;s
 C:\Windows\tasks\ContinueToSaveUpdaterTask{E5D19689-F51F-4C25-BA18-58B5EB1B44AB}.job;f
 C:\Windows\tasks\OptimizerPro1UpdaterTask{9B1ADCEC-B24E-4CBC-8622-4AE4BEE5C6C8}.job;f
 C:\Windows\tasks\update-S-1-5-21-1256367049-2053008340-3862287469-1000.job;f
 C:\Windows\tasks\update-sys.job;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6DB5C3C9-CFD6-259E-4126-BC84C60E5634}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F70CF963-A244-3551-B441-0C5D1DBE8F61}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6DB5C3C9-CFD6-259E-4126-BC84C60E5634}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F70CF963-A244-3551-B441-0C5D1DBE8F61}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SearchSettings];r64
 C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot;fs
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 "Browser companion helper"=-;r64
 "PlusService"=-;r64
 "SweetIM"=-;r64
 "MessengerPlusForSkypeService"=-;r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
 "AppInit_DLLs"=-;r64
 Aqhmnkph;s
 Niizjphf;s
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is behoorlijk wat rommel te vinden op de PC :dong:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {3ad798d0-4642-4c55-bc14-cfe7dd19e0d1};c
 {dc4a8395-7bea-47fb-89cb-34aef53c19b2};c
 C:\Program Files (x86)\Messenger_Plus_BE;fs
 {872b5b88-9db5-4310-bdd0-ac189557e5f5};c
 {6DB5C3C9-CFD6-259E-4126-BC84C60E5634};c
 C:\ProgramData\NewSaver;fs
 {F70CF963-A244-3551-B441-0C5D1DBE8F61};c
 C:\ProgramData\SaveLots;fs
 Browser companion helper;s
 C:\Program Files (x86)\BrowserCompanion;fs
 PlusService;s
 C:\Program Files (x86)\Yuna Software;fs
 SweetIM;s
 C:\Program Files (x86)\SweetIM;fs
 MessengerPlusForSkypeService;s
 Del286206376;s
 C:\Windows\tasks\ContinueToSaveUpdaterTask{E5D19689-F51F-4C25-BA18-58B5EB1B44AB}.job;f
 C:\Windows\tasks\OptimizerPro1UpdaterTask{9B1ADCEC-B24E-4CBC-8622-4AE4BEE5C6C8}.job;f
 C:\Windows\tasks\update-S-1-5-21-1256367049-2053008340-3862287469-1000.job;f
 C:\Windows\tasks\update-sys.job;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6DB5C3C9-CFD6-259E-4126-BC84C60E5634}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F70CF963-A244-3551-B441-0C5D1DBE8F61}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6DB5C3C9-CFD6-259E-4126-BC84C60E5634}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F70CF963-A244-3551-B441-0C5D1DBE8F61}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SearchSettings];r64
 C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot;fs
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 "Browser companion helper"=-;r64
 "PlusService"=-;r64
 "SweetIM"=-;r64
 "MessengerPlusForSkypeService"=-;r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
 "AppInit_DLLs"=-;r64
 Aqhmnkph;s
 Niizjphf;s
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Beste,

mijn computer slaagt er niet in zoek.exe te openen.

Na het downloaden krijg ik als ik dubbelklik het administrator venster, maar eens ik doorgaan klik krijg ik geen reactie meer.

Ik ben zelf niet zeer handig met computers, maar ik zou wel graag nog een oplossing vinden voor mijn Skype probleem.

Alvast bedankt

Florian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat dit de goede bijlage is, want ik heb nog een kladblokbestandje ontvangen met als titel: zoek-results2014-03-26-154258.log

Maar voorlopig is het dus het gewone bestand met naam "zoek-results.log"

Alvast Bedankt

Florian

zoek-results.log

- - - Updated - - -

Beste medewerker,

Aangezien ik merk dat er op het andere bestandje "zoek-results2014-03-26-154258.log" nog extra info staat bij sommige onderverdelingen, voeg ik deze ook even toe mocht diegene hierboven de foute zijn.

Alvast bedankt

Florian

zoek-results2014-03-26-154258.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 C:\ProgramData\34BE82C4-E596-4e99-A191-52C6199EBF69;fs
 [HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r64
 "Del286206376"=-;r64
 "Del372594550"=-;r64
 [HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r64
 "Del286206376"=-;r64
 "Del372594550"=-;r64
 C:\Windows\SysNative\tasks\{43D8F39F-C273-42E1-96CE-4F38DF19F853};fs
 C:\Windows\SysNative\tasks\{685F05C8-05D5-4683-B2D3-3037D3F1D0D9};fs 
 C:\Windows\SysNative\tasks\{74A17D63-9FB3-4E63-A568-6E75D45ED52F};fs 
 C:\Windows\SysNative\tasks\{85EFFE39-C4EF-4852-8B70-6233753F0E4A};fs 
 C:\Windows\SysNative\tasks\{A8A92452-F322-4721-8D0F-FA7982635CBA};fs 
 C:\Windows\SysNative\tasks\{B8F107B4-0F93-43B4-94E6-1450A0367966};fs
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions];r64
 "{336D0C35-8A85-403a-B9D2-65C292C39087}"=-;r64
 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla\Firefox\Extensions];r64
 "{30172035-2106-40db-b36a-a2bc3c5f417c}"=-;r64
 C:\Program Files (x86)\bLyrics\130.xpi;f
 C:\Program Files\IB Updater;fs

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.