Ga naar inhoud

skype microsoft - account kicked


kenjiroo

Aanbevolen berichten

hoi, ik hoop hier een antwoord te vinden want de helpdesk van skype is .... tja !!

ik dien telkens een nieuw microsoft - account aan te maken via hotmail.com om alsnog te kunnen skypen,

echter als ik mijn vrienden terug vraag om een verzoek te sturen, dan word ik prompt weer "gekicked" en kan ik niet meer inloggen, op mijn hotmail email word er ook niets meegedeeld. zo maakte ik reeds 10 - 20 hotmail accounts aan zodoende ik een nieuw skype account kan aanmaken maar dit is altijd maar van korte duur. Wat kan hier het probleem zijn ? ik spam niet en gebruik mijn skype enkel voor prive doeleinden. hopelijk weet iemand hier raad mee. nb gebeurd zowel op mijn laptop - tablet - of pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

jeetje, wel ik heb een oudere verdie geprobeerd, wat krijg ik nu na 10 min chatten op skype .... skype stopt en krijg een kadertje

WACHTWOORD is aangepast

uw skypewachtwoord is onlangs aangepast. U moet

opnieuw aanmelden met een nieuwe wachtwoord om

skype te kunnen blijven gebruiken. Dit is een veiligheidsmaatregel

om te verkomen dat uw account misbruikt word.

ik heb helemaal niets aangepast ?!!!!! :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie 6.18 is niet geschikt voor jouw Windows 98, daar knelt het schoentje ... bovendien heb je geen Microsoft-account nodig om te Skypen, het kan ook met een Skype-account ... geef daar eens een gmail-adres in ?

dank je voor de hulp ! wel ik had de nieuwe versie en daar begonnen de problemen, dus dacht een oudere versie te nemen, en idem hoor. met het oude systeem leek het iets makkelijker om paswoord te resetten maar ook dit blijkt TOTAAL niet te werken, vicieuze cirkel !! als ik een nieuw account aanmaak (skypeaccount) dan vlieg ik er weer af na 5 minuten en dien ik mijn paswoord opnieuw aan te vragen, als ik dat doe dan krijg ik steeds een pagina CONTACT support etc .. hier weet ik echt geen raad meer enig idee wat ik nog kan proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik geef het eens een kans, bedankt voor de tip ! wat is hier het verschil, is skype niet zo echt verbonden meer met hotmail, ik herinner me de .live tijd nog toen messenger nog messenger was , vind het in ieder gevel niet verbeterd sinds msn en skype samen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.