Ga naar inhoud

Skype verwijderen .


Bece

Aanbevolen berichten

Ik heb een oudere laptop met Vista. De vorige eigenaar heeft daar Skype laten opstaan met zelfs nog een beltegoed.

Ik heb al van alles geprobeerd. Verwijderen met revo ,your uninstaller (beide in de zwaarste mode). Maar telkens als ik Skype opnieuw installeer komt deze netjes terug met het oude account waarvan ik geen paswoord meer heb.

Een nieuwe naam laten genereren en een nieuw paswoord ingegeven. Maar steeds komt hij terug met de oude naam. Zou het niet gaan omdat er nog een bel tegoed op zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet meteen waarom je geen volledige herinstallatie van Windows uitvoert / de laptop terugzet naar fabrieksinstellingen, zo begin je met een 100% schone lei.

Neem hier eens een kijkje voor de verwijdering van Skype, klik halverwege de pagina op To completely uninstall and reinstall Skype for Windows desktop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.