Ga naar inhoud

SMPlayer


Brechtiej

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan je ook vermelden wat er juist fout gaat?

Loopt de software vast of krijg je een foutmelding, welke?

ik krijg geen foutmelding. De video laadt, maar speelt niet af. Als je verder doorklikt (vb. naar minuut 15) dan zie je de scene op minuut 15, maar na minder dan een seconde stopt het beeld al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar plotseling wilt hij ze niet meer afspelen. Hoe komt dit?

Je kan altijd een herstelpunt terug zetten naar een datum toen het probleem zich nog niet stelde.

Weet je niet hoe dat moet geef dan in je volgend bericht door welke Windows versie je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor resolutie heeft de film? Probeer eens een andere film die voorheen wel afspeelde.

Ik denk dat je een Full HD film probeert af te spelen, en jouw videokaart dit niet kan afspelen. Je krijgt dan inderdaad een zwart scherm of een foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor resolutie heeft de film? Probeer eens een andere film die voorheen wel afspeelde.

Ik denk dat je een Full HD film probeert af te spelen, en jouw videokaart dit niet kan afspelen. Je krijgt dan inderdaad een zwart scherm of een foutmelding.

Vroegere films speelden ook niet af, dus vermoedelijk is het een andere oorzaak. Momenteel lukt het terug om af te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb nog altijd de audio problemen, meestal voer ik deze stappen uit:

1. Gaat u naar ‘Start’ > ‘Uitvoeren’.

2. Typt u in het venster: ‘devmgmt.msc’.

3. Klikt u op ‘Ok’.

4. Dubbelklik op: ‘Besturing voor geluid, video en spelletjes’.

5. Klikt u met de rechtermuisknop op de Audio Controller (merknaam van uw audiosysteem).

6. Kies: ‘Installatie’ ongedaan maken en klikt u op ‘Ok’

7. Klikt u met de rechtermuisknop op de PC naam (bovenaan) en kiest u voor ‘Zoeken naar gewijzigde apparaten’.

8. De Audio Controller wordt opnieuw geïnstalleerd.

Daarna werkt het terug, maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat ik dit elke keer moet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.