Ga naar inhoud

Software om aquarellen te maken van foto


Sebas275

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ben op zoek naar iemand die een naam kent van een softwareprogramma om van foto's aquarellen te maken.

Heb wel iets gevonden maar dit bevalt mij niet.

Heb zelfs PS 6.0 op mijn PC, maar ik vindt het maar erg moeilijk.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes Sebastiaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sebas275,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Ik heb geen persoonlijke ervaring met dergelijke software, maar een eenvoudige zoekopdracht via Google met de woorden make pictures watercolor lijkt me alvast heel wat bruikbare tips, software en online fotobewerkingsprogramma's op te leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

Nee ik ben nog niet tevreden.

Ik heb zelf Adobe PS6 maar dat is echt moeilijk hoor.Mijn Engels is maar zo zo en ik wil het resultaat bereiken zoals op :

Dit is mijn doel , ook voor publicatie op mijn internetsite die in ontwikkeling is.

Ik weet zeker dat er mensen zijn die hier ook mee bezig zijn en er goed in zijn.

Misschien zijn er mensen die dit lezen en die dit kunnen , dan is een samenwerkingsverband wellicht mogelijk.

Ik ben een fotograaf en zoek dus mensen die aquarellen naar mijn zin kunnen maken.

Ben benieuwd , wie er reageert.

mvg Sebastiaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sebastiaan,

Zoals Asus al aangegeven had, heeft hij mij idd gecontacteerd om jouw vraag te bespreken.

Ik heb een eigen foto als voorbeeld gebruikt, zie hier het originele bestand:

Met deze foto heb ik dan enkele verschillende manieren gebruikt om het effect van een aquarel na te bootsen.

Voorbeeld 1 is gemaakt volgens de instructie op youtube, die jij hebt bijgevoegd:

Het tweede voorbeeld is gewoon heel simpel via de standaard tool in PS:

Voorbeeld 3, 4 en 5 zijn gemaakt door een combinatie van enkele verschillende tools in PS:

Hopelijk zit er hier iets tussen in de aard van hetgene waar je naar op zoek bent.

Zelf maak ik grafische ontwerpen, fotoalbums en doe ik ook fotobewerking, waaronder dus ook dergelijke zaken als omzetten van foto's naar artistieke filters. Dit zowel voor mijn eigen zaak als ter ondersteuning van derden (drukkers, fotografen,...) Mocht er tussen de voorbeelden dus iets naar wens te vinden zijn, kunnen we de verdere aanpak wel even bespreken. Hetzij via enkele tips of via ondersteuning.

aangepast door Jion
Foto's verwijderd op vraag van poster
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Asus & Arwente,

Om te beginnen enorm bedankt voor jullie inspanning en reactie op mijn vraag.

Voor wat mijzelf betreft zal ik reageren via de mail aan Arwente.

Ik zal zo duidelijk mogelijk zijn met wat ik doe en wat ik wil bereiken.

Ik houdt jullie hier op de hoogte van de vorderingen.

Kan wel enige tijd duren maar beloofd is beloofd, hoop niet dat mijn nationaliteit NL ( Noord ) een vruchtbare samenwerking in de weg staat.:D

Met vriendelijke groet : Sebastiaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.