Ga naar inhoud

support assistant Hp update


Sunny60

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met de support assistant van Hp op mijn pc, het programma vroeg om een update, maar dit lukte niet en er werd me aangeraden om het programma te verwijderen en opnieuw de nieuwste versie te installeren.Ik heb het programma dus verwijderd maar wanneer ik de nieuwste versie probeer te installeren krijg ik een melding dat het programma reeds aanwezig is en of ik het wil overschrijven. Wanneer ik yes to all klik, bebeurt er niets.Wanneer ik op zoek ga naar het programma op mijn pc wordt er niets gevonden. Enkel het bestand : C:\swsetup\sp64126\Metro.xml. Kan iemand me hierbij helpen, op de site van hp wordt ik ook niets wijzer, eerst en vooral is alles in het Engels en daar werd me dus de vorige aktie aangeraden.:argh:Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er werd me aangeraden een system refresh te doen maar ik het de sims met uitbreidingen op mijn pc staan en weet niet of die dan niet weg zijn. Als ik die allemaal opnieuw moet gaan downloaden en instaleren is dat een behoorlijke klus waar ik tegen op zie.

Ik heb het RSIT log gepost maar hier heb ik geen reactie op gekregen. Nu vraag ik me af of die hp support assistant al die moeite wel waard is en of er geen andere manier ik om er zeker van te zijn dat mijn pc in topconditie blijft. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Mijn probleem is opgelost, het heeft me wel een hele dag gekost maar ik heb dan toch maar een system refresh gedaan en alles opnieuw geinstalleerd. Ik heb de support assitant opnieuw kunnen downloaden zonder probleem en alles werkt terug. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.