Ga naar inhoud

Teamviewer 9 = plots kan ik niet verbinden met mijn partner pc


srija linna

Aanbevolen berichten

Beste;

Ik heb in Mei teamviewer 9 op mijn pc en op mijn partner pc geïnstalleerd, twee maanden daarna viel de teamviewer 9 uit, dus ik kon niet verbinden met mijn partner pc. Op dat moment had ik op allebei pc teamviewer 9 her installeerd, was ok.

Vorige week viel de teamviewer 9 weer uit en weer het zelfde probleem, ik kon niet verbinden met mijn partner pc, en bij de teamviewer 9 te her installeren op de beide pc leverde geen resultaat, dus ik kon niet verbinden met mijn partner pc.

Iemand ander heeft met zijn gsm teamviewer geprobeerd, hij kan verbinden met mijn partner pc. ( maar ik kan tot heden niet verbinden met mijn partner pc).

Wat kan ik nog doen?

1) Teamviewer versie 8 gebruiken in mijn pc?

2) Team viewer account gebruiken? ( tot nu toe heb ik de teamviewer account niet gebruikt)

3) Systeem herstelt?

Bedankt en groetjes

Linna Srija

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met teamviewer zelf kan ik je niet helpen maar we kunnen wel een algemene malware controle doen om dat alvast uit te sluiten als mogelijke oorzaak.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.