Ga naar inhoud

verwijderen oude versie Abrocat


duupje

Aanbevolen berichten

Indien je bij "verwijderen" rechtsklikt op de naam van het bestand, krijg je een menuutje wwar je (normaal ) kan kiezen als "uitvoeren als administrator".

Om in veilige modus op te starten, klik je bij het opstarten van de PC constant op de F8-toets en kom je in de veilige modus. Daar ziet de omgeving er wat anders uit, maar kan je gewoon hetzelfde doen als in normale modus. Dus ook "verwijderen" en eventueel verwijderen als administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is gelukt. Dank U. Ik heb nog een probleem. Er staat nog een servie Acrobat reader 7.0 op mijn computer. In het configuratiescherm - programma's staat hij niet in het lijstje bij Acrobat. Ik vind dit progamma wel terug in verkenner - Programma files. k tracht dit programma te verwijderen maar hij weigert steeds. ik krijg steeds het volgende bericht.post-42570-1417705847,6917_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.