Ga naar inhoud

video_scheduler_internal_error


Dimi12

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een 3 maand geleden een hp pavillion gekocht met een intel i7 2.4 ghz turbo 3.2 ghz, 8gb ram 750 gb toshiba hdd en een intel hd 4000 dual graphics samen met een radeon hd 8670m.

Nu sinds de eerste opstart gaf mn laptop al bovenstaande fout, die heb ik dan kunnen oplossen door updaten van gpu drivers en windows 8 updates. Daarna had ik het probleem dat de hdd aan 100% bleef draaien terwijl er geen zichtbare processen bezig waren. Ik heb hem dan binnengebracht voor herstelling en er is een nieuwe hdd geplaatst.

Nadat ik mn laptop terug had uit herstelling had ik bij de eerste opstart weer de video_scheduler fout.

Na de drivers weer up te daten was dit weer opgelost en heeft alles een maandje goed gewerkt. Wil ik gisteren men laptop aanleggen en hij crasht gewoon bij het laden van mn bureaublad telkens opnieuw en opnieuw.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Ik heb al 3 maand lang problemen met het rotding en ben echt ten einde nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit heb ik ook al zitten denken, ik ben net klaar met men laptop te formateren en windows 8 er opnieuw op te zetten( was dit zowiezo van plan om al die hp apps kwijt te raken).

nu er een clean windows opstaat en men radeon nog niet herkend wordt omdat ik de drivers nog niet heb loopt die echt als een trein nu.

dus ik vermoed ook dat er iets scheelt waardoor die 2 niet samenwerken, maar de vraag is wat?

ik wil hem niet weer naar de winkel doen en eerst zeker zijn dat ik alles heb geprobeerd om het te doen werken, want dan ben ik hem weer een maand kwijt :s

nu zit ik ook te denken dat de nieuwste drivers misschien niet de beste zijn hiervoor?

iemand een idee van een goede driverversie voor de radeon hd 8670m?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.