Ga naar inhoud

0xc0000428 Windows can not verify the digital signature for this file. (winload.exe)


domini99

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na het verwijderen van Opensuse 12.2 was er niet veel meer over van mijn bootloader.

ik kon in het begin helemaal niet opstarten, maar met een bootloader die op usb staat (chameleon bootloader) kon ik in windows starten.

ik heb doormidel van Easybcd mijn bootloader teruggeschreven op de C:\ schijf, en windows 7 aan de bcd toegevoegd, maar als ik nu wil starten krijg ik de volgende bootloader error:

/Windows/System32/Winload.exe

Windows can not verify the digital signature for this file.

status: 0xc0000428.

Ik weet echt niet hoe ik dit kan oplossen.

startup repair geeft slechts de melding dat ie de informatie niet kon schrijven, verder deed niks wat.

Ik kan alleen opstarten via de chameleon usb bootloader.

Kan iemand mij helpen met de bootloader herstellen?

aanvullende systeeminformatie:

Windows 7 Ultimate x64

Laptoptype: Dell latitude d630

specs:

Intel Core 2 duo T7300 2ghz

3 gb RAM

er staat alleen win7 op, meer niet

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat je van deze installatie dvd kunt opstarten door je cd/dvd station als First Boot device in te stellen in je BIOS.

Mogelijk kun je tevens van deze dvd opstarten door je cd/dvd station te kiezen in het Bootmenu.

Start op van deze installatie dvd en kies je taal en toetsenboordindeling.

Klik op Volgende

In het venster wat verschijnt klik je op Uw computer herstellen

In het volgende venster klik je op Opdrachtprompt

Typ de onderstaande commando's één voor één in de opdrachtprompt steeds gevolgd door Enter.

bootrec /fixMBR

bootrec /fixBoot

bootrec /rebuildBCD

Let op de spatie voor /

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik de usb opstart, krijg ik het keuzemenu tussen besturingssystemen.

als ik dan op windows duw, en op f8 blijf klikken, en dan startup repair selecteer.

dan start ie in de startup repair. vanuit daar kan ik ook de command prompt uitvoeren.

daar heb ik deze commando's uitgevoerd, en deze gaven een error.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.