Ga naar inhoud

2 windows 7 dual boot


MisterT

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb gisteren een nieuwe computer gebouwdt, niet volledig nieuw want ik heb enkele onderdelen van mijn oude gebruikt. Waar onder de hardeschijf met windows 7 op.

Nu omdat mijn windows aangesloten op het nieuwe moederbord niet meer goed wilde starten heb ik de schijf maar geformateert en de windows herinstaleert. Nu elke keer als de computer start krijg ik de vraag welk besturingssysteem ik wil opstarten ik krijg de moggelijk heid tussen windows 7 en windows 7. De eerste werk ik op deze start normaal en is veder ook normaal. de 2de is denk ik me oude deze slaagt er niet in om de windwos te starten en geeft repair opties, das normaal aangezien er van de oude windwos niets overblijft.

Weet iemand hoe ik deze dual boot uitzet?

Tim,

Link naar reactie
Delen op andere sites

MisterT,

Zeker ben ik niet maar ik heb 'ooit ergens' gelezen dat je een map »Windows.old« kunt verwijderen.

Hopelijk helpt het je.

m.v.g.,

WW

Deze had ik deze was ook leeg ik had deze da n maar verwijdert.

Het klopt toch niet dat er nog iets van mijn volledige geformateerde schijf voerbleef?

Wat wel misschien raar is toen ik windwos instalereerde was er nog ene particiepe.

Systeem reserverd ongeveer 100mb deze heb ik niet aangepast nu bij deze computer zie ik enkel de schijf C.

Ik hoop dat er een oplossing is want nog een formatere zie ik niet zo goed zitte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.