Ga naar inhoud

Aansluiten pc op tv d.m.v. hdmi kabel


derbibass

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik een hdmi kabel gekocht. Aangesloten op mijn computer en mijn tv, maar ik krijg geen beeld op mijn tv. Kunnen jullie mij stap voor stap helpen met bepaalde instellingen die nodig zijn?

---------- Post toegevoegd om 17:52 ---------- Vorige post was om 17:48 ----------

De hdmi aansluiting van mijn pc zit volgens mij niet rechtstreeks op de video kaar. Maakt dit uit?

---------- Post toegevoegd om 17:56 ---------- Vorige post was om 17:52 ----------

De computer geeft ook aan dat hij geen ander beeldscherm ziet en de tv op het hdmi kanaal geeft aan dat er geen ingangssignaal is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er zijn 2 opties.

1. Het zou kunnen dat je hdmi aansluiting een "in" aansluiting is.

Dus dit wil zeggen dat het niets verzend en enkel ontvangt ( bvb een game console of een camera)

Een oplossing is dan te zoeken naar een aansluiting voor je pc met 'hdmi in' en NIET 'hdmi out'

2. Je kunt proberen je pc herstarten zonder de pc-scherm en enkel aansluiten met de tv (met hdmi kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.