Ga naar inhoud

Account moet opstarten met default settings


Arno.B

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een vraag voor de misschien meer gevorderde computergebruiker.

Ik heb een windows 7 pc en de bedoeling is dat ik 1 Admin account heb zonder extras. En 1 gast account. Dat gast account zou beperkte mogelijkheden moeten hebben (geen dingen installeren en geen toegang tot taakbeheer enzovoort.) en indien mogelijk zou dit account telkens de computer opstart gewoon zijn default settings moeten hebben. Met andere woorden, alle veranderingen moeten ongedaan gemaakt worden na opstart van de computer (enkel van het gast account).

Is dit mogelijk?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

je ziet dat wel in hotellobby's en bij lescomputers. ik denk dat je via deze link wel op een spoor komt: Met Windows steady wordt bij het opstarten een kopie gemaakt van de bestanden op de C partitie

falstring, dat is precies wat ik nodig heb. Dat andere gebruikers er op kunnen werken zonder iets naar de kl*ten te doen en dat alles terug gewist wordt na heropstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.