Ga naar inhoud

Acer Aspire 5334 loopt vast op beginscherm


Dores

Aanbevolen berichten

Dag allen,

Ik heb een Acer Aspire 5334, nu zo'n 3 jaar. Laatst was de stroom leeg, waardoor de laptop uitviel. Ik heb hem aan de netstroom gekoppeld, maar hij start niet meer op.

Het zit zo: Ik druk hem aan, hij laat met grote witte letters ACER zien, waarna ik de ventilator in kracht hoor afnemen.

Ik heb al een tijdje problemen met de laptop, ik kon hem niet meer afsluiten omdat hij vast bleef haken bij het installeren van Windows updates.

Ik probeer de BIOS in te komen, maar nadat dit me (deels) is gelukt loopt hij direct weer vast.

Er is een optie aangegeven: "Press F2 to enter Setup" waarna er staat "Please Wait..." waarna hij vervolgens weer direct vastloopt.

Iemand enig idee of ik nog iets kan doen? Ik heb er nu een windows cd in, maar aangezien ik niet bij de BIOS kom kan ik hem niet aan de praat krijgen via de windows cd aangezien ik de DVD drive niet op master krijg in de BIOS...

Alvast bedankt voor de hulp!

Groet,

Dores

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.