Ga naar inhoud

activeren van win 7


heskens

Aanbevolen berichten

Ik heb een OEM versie van win 7 met registratienummer, echter het wordt niet herkend door windows 7

Nu heb ik magicaljellybean geprobeerd, en krijg het zelfde registratienummer.

Het hele probleem kwam doordat ik win 8 proefversie heb gedownload en deze automatisch de C schijf als hoofdschijf heeft ingenomen en de win 7 op de D schijf heeft gezet.

De zaak zit nu vast omdat volgend de info op het scherm ik nog 1 dag heb om te activeren.

Is er een tip wat te doen. Terugdraaien kan ik win 8 niet meer en de zaak terugzetten zal ook niet helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeerde je reeds om die Windows 7 telefonisch te activeren ?...

Klik op Start en typ in de zoekopdracht slui 4 en druk op enter (of start het programma in de lijst bovenaan)

Je krijgt nu het scherm voor telefonische activatie, kies je land en volg de verdere instructies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stand is dat op een of andere manier wanneer ik in dualboot win 8 opstart dat win 7 niet meer is geregisteerd.

Wanneer ik weer registreer kis het OK en het begint weer als ik wil oefenen met win 7.

Ik heb het opgegeven en win 8 eraf gegooid. Nu werkt het weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.