Ga naar inhoud

Administator password !


jennifer1996

Aanbevolen berichten

Hallo , ik had een oproep via de stip gedaan op de mensen die gratis pc hulp aanbieden maar toen werd er mij verteld dat ik mijn vraag op dit forum moest stellen die als volgt ging ; ikben mijn ADMINISTATOR PASSWORD vergeten en ik kan dus niet meer op dat account , maar voor bijna alles heb ik dat wachtwoord nodig en ik kan dus eigenlijk bijna niets meer op mijn computer :sad

kan ik bijvoorbeeld het wachtwoord op een of andere manier verwijderen of achter het password komen ? ik heb al geprobeerd via opdrachtpromp of zoiets maar mijn toegang werd toen geweigerd ! & een bepaald programma op een cd branden ofzoiets lukt mij ook al niet ! Kan er iemand mij helpen , vriendelijke groeten ; jennifer !

mensen die mij kunnen helpen mogen mij altyd contacteren op ! -geen misbruik maken van mijn e-mailadreas !-

aangepast door stegisoft
Emailafdres verwijdert wegens mogelijk spam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.