Ga naar inhoud

Afbeeldingen verwijderd


ricje20

Aanbevolen berichten

Beste,

er is net een afbeeldingen probleem opgelost en nu al heb ik weer wat verpestxD.

Ik heb perongeluk (ik heb niks verwijdert!!!???) een map vol afbeeldingen "verwijderdt". eigenlijk was hij "ineens" weg maar ik denk dat ik :stupid: ben...

Recuva kan het niet vinden... eigenlijk heb ik iets nodig dat een herstelpunt (die ik volgens mij niet heb) terug haalt/zet.

Maar hoe dan ook het kost echt heel veel werk om die afbeeldingen opnieuw te maken (dat kan hier wel, bij ander probleem niet).

ik hoop dat jullie een goed programma hebben...

mvg,

ricje20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan je zien hoe je herstelpunt kan terug zetten.

In principe zal herstelpunt geen afbeelding herstellen.

Je zal met recuva moeten doen.

Maar het belangrijkste is dat je een backup maakt van de data.

Ik maak een backup met winrar van belanrijkste data op een usb-stick.

Het werkt zo:

1 keer per week maakt ik een volledige back-up op een usb-stick

Elke dag maak ik een back-up van de gewijzigde data op een andere usb-stick

Crash mijn computer dan zal ik géén enkel bestanden missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe zal herstelpunt geen afbeelding herstellen....

Dan heb ik er niet heel erg veel aan (ik zeg geen niks :)

Met recuva kon ik geen van de afbeeldingen in de map of de map zelf (terug)vinden.

Een backup heeft voor nu geen zin meer (in de toekomst wel) want de afbeeldingen zijn nu al weg....

Ik hoop op snelle reactie

aangepast door ricje20
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb al een tijdje niets meer gehoord...

De afbeeldingen zijn nog steeds weg (komen niet zomaar terug).

Recuva kan ze niet vinden en Picajet Photo Recovery kan ik niet mee scannen/zoeken (werkt niet)... dus ook niet vinden.

Ik hoop snel van julie te horen.

mvg,

ricje20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag weer even mijn topic naar voren halen omdat ik al vanaf 9 jullie niks gehoord heb...

Ik hoop dat jullie nog manieren weten om de afbeeldingen terug te krijgen...

(als iemand dit leest en denkt een oplossing te weten zeg het gewoon :) ... mischien helpt het wel :).

mvg,

Ricje20

aangepast door ricje20
van alles
Link naar reactie
Delen op andere sites

!¡! ik zat net wat nieuwe afbeeldingen te uploaden met Ipswitch WS_FTP Professional... en zag toevallig een paar 70a (een van de verwijderde afbeeldingen) afbeeldingen langskomen!¡ daar stonden de afbeeldingen allemaal op en daar kan ik ze weer 'terug uploaden' naar de computer!¡ Het is dus upgelost en ik ben blij dat ik ze terug heb... Sorry voor dit probleem.. uiteindelijk heeft jullie genomen moeite (niet helemaal voor niks) dus weinig uitgehaald... maar toch zeer bedankt voor jullie hulp :-)

Ik zal actief blijven!

:ciao:,

ricje20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.