Ga naar inhoud

appaartbeheer: harde schijf


fo0fight3r

Aanbevolen berichten

Ik heb een ssd (Corsair p185) die nog heel altijd snel leest, maar de schrijfsnelheid is dramatisch verminderd... (getest met Christaldiskmark) Ik heb de juiste ssd-tweeks gedaan (tweakers) en de laatste firmwareversie staat erop.

Nu vond ik op een ander forum ook iemand met zo'n probleem. Hij had het zo opgelost:

"Selecteer in de sectie Beleid voor verwijderen de optie Betere prestaties en in de sectie Beleid voor schrijfcache de optie Schrijfcache op het apparaat inschakelen (mits deze functies door de systeemhardware en het opslagapparaat worden ondersteund)."

Maar als ik naar mijn tabblad van die ssd ga bij apparaatbeheer vind ik enkel " Beleid voor schrijfcache " . Van " Beleid voor verwijderen " geen spoor?:sad (En aldus kan ik ook niet de optie Betere prestaties aanvinken, wat normaal gezien het probleem zou moeten oplossen.)

Nn, ik draai Windows 7 Ultimate 64 bit, legaal maar het is een upgrade install geweest van vista naar windows 7. Zou het hiermee te maken hebben?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.