Ga naar inhoud

Audio valt weg tot ik van input wissel


Simpelvraagje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een probleempje, wat naar mijn idee niet heel veel voorstelt. Het is ook niet erg serieus, maar als iemand weet wat ik kan doen, zou dat erg fijn zijn.

Wanneer ik een tijdje bezig ben op de computer, valt plots het geluid weg. Dit blijft weg, tot ik van input wissel. Ik heb een scherm waar meerdere apparaten op zijn verbonden. Als ik van input wissel en naar mijn ps3 ga, dan werkt het weer en als ik dan vervolgens weer terug ga naar de computer, dan werkt het ook weer. Ik denk zelf dat het het hem in de computer zit, omdat ik bij zowel de playstation als mijn wii U geen problemen heb voor zover ik heb geprobeerd (weet ik niet 100% zeker, want ik maak er niet heel veel gebruik van).

Wat er op het scherm staat is 'IPS LED' en 'LG' met daarvoor een symbooltje dat lijkt op een pacman met zijn mond wijd open. Verder is het scherm aangesloten op mijn pc door middel van een hdmi-kabel en er loopt er ook nog een naar mijn playstation.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.