Ga naar inhoud

back up: geen vrije ruimte beschikbaar


compaq 8510w

Aanbevolen berichten

Hoi,

wanneer ik de laptop wil opstarten loopt hij vast net voor ik mijn account kan kiezen.

Safe mode opstarten lukt ook niet. Ik kan hem dus wel nog opstarten voor te recoveren en te back uppen.

Ik had hem graag gebackupped maar dit lukt niet, ik krijg steeds de melding geen vrije ruimte beschikbaar.

Maar er zit een DVD+R in en ik had maar een bestand geselecteerd om te bak uppen van 700 MB.

Wat kan het probleem zijn ?

Mvg,

PS. : geen te dure woorden want ik ken er niet te veel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je beschikt over een Windows vista installatie- cd of over een Windows vista systeemherstelschijf, kan je proberen via opstartherstel je laptop te herstellen.

Plaats de schijf in je laptop en herstart.

Wanneer er " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd" staat druk je op een toets.

Kies dan je landinstellingen.

Kies "opties voor systeemherstel".

Kies opstartherstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

bedankt voor de reacties, ik beschik niet over die vista CD.

Ik had al voor ik de reactie zag geprobeerd om mijn back up op een externe harde schijf te zetten ( ik had er geen, maar heb er een gekregen van iemand) en dit was gelukt. Maar die bestanden staan in fbw extensie en ik krijg de exe er niet bij, waardoor ik ze niet kan openen.

Zou dit dan met uw bestand moeten lukken ? En is dat dan geen probleem dat ik mijn laptop niet kan opstarten ?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.