Ga naar inhoud

backup e-mail en adressen importeren bij outlook


dgpatje

Aanbevolen berichten

Hallo,

We hebben een nieuwe pc gekocht met Windows 8.

Voor het mailprogramma gebruikten we vroeger Outlook express 6. Voordat onze pc crashtte heb ik een backup gemaakt van e-mailmappen en adressen.

Dit staat allemaal op een usb-stick.

Nu hebben we gemerkt dat outlook express niet meer bestaat voor Windows 8, en zouden we terug met de gewone outlook 2007 werken (daar hebben we vroeger ook mee gewerkt).

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om de backup van de usb-stick te importeren bij outlook 2007.

Weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Peter,

Voor het mailprogramma gebruikten we vroeger Outlook express 6. Voordat onze pc crashtte heb ik een backup gemaakt van e-mailmappen en adressen.
Ik weet niet of dit kan gedownload worden, want overal lees ik dat Outlook express niet meer bestaat.

Eigenlijk zou u nog in bezit zijn van Outlook Express, namelijk op de originele Office CD van de gecrashte pc.

post-41531-1417705676,7823_thumb.jpg

Maar of u dat programma kunt installeren op een computer met het besturingssysteem Windows 8, dat weet ik echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ dgpatje,

Het is mogelijk om Outlook Express te installeren op een computer met het besturingssysteem Windows 7.

Neem eens deze link door voor meer informatie.

Maar . . . of het mogelijk is om toe te passen op uw computer met het besturingssysteem Windows 8, dat zou ik echt niet weten.

Gebruik zelf géén Windows 8 xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de verdere info.

Maar ik zou toch liever outlook gebruiken, ten eerste omdat ik het programma van voordien ken. Ten tweede omdat mijn zoon al meerdere keren heeft voorgehad dat zijn hotmail-account gehackt kon worden.

En hij is niet de enige, ik heb het nog van vrienden gehoord, en dus kies ik toch maar voor het veiligste.

Ik ga dan toch maar alles handmatig terug ingeven van adressen, ...

Maar toch bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.