Ga naar inhoud

bestand verwijderen lukt niet


Nam-Reh

Aanbevolen berichten

OK, bestand verwijderen... (niet de eerste keer dat ik dit zou doen)

Doch...

Ik heb (nog steeds) 'n bestand (film) gedownload via Limewire (zit géén virus of dergelijke in).

Dit bestand is niet verwijderbaar, ik krijg steeds de melding dat "de naam" te lang is...

Ik krijg de "naam" niet ingekort & op géén enkele manier dit bestand verwijdert... (behalve natuurlijk via 'n complete herinstallatie, wat nu ook niet meer gaat, gezien m'n installatie-CD "naar de maan is" - zie 1 van m'n andere forum-vragen).

Iemand info/advies...?

Mvg, H.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yannick !

Verplaatsen naar 't bureaublad gaat niet.

R-muisklik toont zelfs de mogelijkheid tot verwijderen niet...

Naam wijzigen gaat niet...

Ik had zelfs 'n speciaal verwijder-programma gedownload (dit programma is nu verwijderd) & geprobeerd... Noppes...

Taaj bestandje hoor...

More advice...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yannick !

Ik gebruik CCleaner nu al jàààren (wekelijks), héél goed & aanbevelenswaardig programma !!!

Doch zelfs met CCleaner: Noppes...

Limewire krijgt het ook niet verwijderd...

:,-(

aangepast door Nam-Reh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit de dos prompt uitgevoerd als administrator proberen verwijderen?

(Start >> Bureauaccessoires >> Opdrachtprompt (rechts klikken) >> Uitvoeren als administrator, dan naar de directory gaan waar het bestand staat en "delete bestand.extensie")

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjah Vortex...

Als "administrator" vraagt men m'n paswoord...

Gaat niet, gezien ik (bij de installatie) géén paswoord als administrator opgemaakt heb & ik aldus de volgende opmerking krijg bij 't aanmelden:

"aanmelden mislukt: aanmeldingsfout: gebruikersaccountbeperking. Mogelijke oorzaken hiervan zijn: geen lege wachtwoorden toegestaan, beperking van aanmeldingstijden, of een beleidsbeperking is van toepassing...

:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dit dan even proberen mss:

Start >> run >> cmd

Ga naar de directory waar het bestand staat en probeer dan dit:

"ren originelenaamvanhetbestanddatjewilverwijderen.extensie nieuwekortenaam.extensie"

daarna "delete nieuwekortenaam.extensie"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.