Ga naar inhoud

Besturingsproblemen


Vosjeplein

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Mijn bericht in abn taal.

Ik heb de laptop van mij dochter opgeschoond omdat deze niet meer uit te branden was. Wel eerst een herstelpunt aangemaakt.

Echter bij het opnieuw opstarten liet windows mij in de steek ook via het nieuwe herstelpunt.

Omdat er geen opstart cd is (windows was vooraf reeds geïnstallerd) heb ik via toets F10 en met System Revovery windows met behoud van bestanden en programma's opnieuw geïnstalleerd.

Echter de Laptop is in zijn geheel nog trager geworden. Het opstarten duurt een eeuwigheid. iep8 en oe7 niet te openen een nieuw netwerk opbouwen ook niet.

Geeft de melding: voor sprtcmd.exe, 'kan entryport van procedure DecodePoointer niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll en fout 0x800106ba voor de defender deze is nog geïnstalleerd maar niet actief. Beide fouten via internet opgezocht voor oplossing advies uitgevoerd echter met zonder resultaat.

Mijn vraag:

wAT HEB IK FOUT GEDAAN EN HOE DIT OP TE LOSSEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.