Ga naar inhoud

beta versie van ie 8


Gast maximiliaan

Aanbevolen berichten

Gast maximiliaan

Ik heb een paar maanden terug ie 8 Beta ,geinstalleerd en daarna is de harddisk kapot gegaan.Een nieuwe harddisk laten plaatsen en de data van de oude hd is over gezet.Het probleem is dat diverse programma's niet meer werken.Nu wil ik ie 8 erafhalen maar via sys .herstel en software verwijderen lukt dat niet meer.Als ik nu de mappen van ie 8 handmatig verwijderd kan ik dan weer ie7 downloaden of krijg ik dan problemen met het register want daar staat ie8 dan nog in.De volgende vraag is als dat niet lukt en ik zet windows Vista ,er opnieuw op (oem versie) dan weet ik dat ik alles programma's opnieuw moet installeren maar hoe is dat met de internet verbinding blijf die bestaan of moet die ook weer opnieuw geinstalleerd worden ik werk met een router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijkt u nog even het volgende na:

1. Kies Start

2. in het zoekvak typt u appwiz.cpl en u drukt op Enter

3. Het venster Programm's en onderdelen

4. Aan de linkerzijde kiest u: Geinstalleerde updates weergeven

Mocht Internet Explorer beta hier nog staan, dan kiest u hier verwijderen. Hier wordt de voorgaande versie mee hersteld.

Wanneer deze niet staat in bovenstaande lijst dan kan u de manuele instructies volgen:

1. ga naar Start

2. in het zoekvak typt u cmd.exe.

3. in de zoekresultaten ziet u nu cmd.exe of Opdrachtpromt staan en hier klik u met de rechtermuisknop op en kies Als Administrator uitvoeren

4. Kopieer onderstaande tekst exact:

FORFILES /P %WINDIR%\servicing\Packages /M Microsoft-Windows-InternetExplorer-8*.mum /c "cmd /c echo Uninstalling package @fname && start /w pkgmgr /up:@fname /norestart"

5. Klik met de rechtermuisknop in het dos venster en kies plakken

6. Druk op ENTER

7. Normaal start nu het verwijderprogramma van IE8

Laat gerust even weten hoe het loopt

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maximiliaan

Beste Karel,

De eerste mogelijkheid had ik ook al met microsoft geprobeerd maar in de geinstalleerde update's staat niets.En de tweede mogelijkheid werkt ook niet ik krijg met geen mogelijkheid ie 8 eruit. Heb je nog een idee misschien

Link naar reactie
Delen op andere sites

er blijft heel wat hangen in het register spijtig genoeg. De uitleg online is niet zo duidelijk maar normaal mag je in het register deze verwijderen

HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/MICROSOFT/INTERNET EXPLORER

HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/INTERNET EXPLORER

Hiermee verlies je wel je favorieten.

Het register open je via start, uitvoeren en typ regedit.exe en druk op enter

de bestanden had je reeds verwijderd niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maximiliaan

Karel, ik kan de mappen van ie 8 beta niet verwijderen dus heeft het geen zin om ie 8 uit het register te halen.Ik denk dat de enige mogelijkheid is om windows opnieuw te installeren en dan denk ik dat ik weer moeilijkheden krijg met mijn provider die ik dan weer opnieuw moet installeren of kom die automatisch weer terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar maar waar, maar had microsoft niet de belofte gedaan dat vanaf WINDOWS VISTA je de explorer zomaar kon verwijderen, indien je er liever geen gebruik van wilde maken en voor een andere browser zou kiezen. Ik ga nooit een Beta versie van iets installeren. Zijn proefprogramma's met nog hun kinderziektes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar maar waar, maar had microsoft niet de belofte gedaan dat vanaf WINDOWS VISTA je de explorer zomaar kon verwijderen, indien je er liever geen gebruik van wilde maken en voor een andere browser zou kiezen.

ze hebben wel meer beloofd.. maar daar hebben ze dan ook al een paar miljard euro boete voor gekregen.

maar nu gelieve on-topic te blijven.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.